Nesze!szer

Franciásan pihentető napok Hévízen

2024. augusztus 06.

 

 

heviz_francia_est.jpg

 

Francia lázban ég a világ, ezt nem tagadhatjuk. Magam is bekapcsoltam a televíziót, leporolva azt, mert nem szoktuk nézni, most viszont a sportműsorokon csüngünk. Ez a franciás hangulat Hévízig is eljutott, így meghívást kaptam ott egy tematikus hét egy kis szeletkéjét meglesni. Nem is szelet volt ez, hanem macaron konkrétan, mert a francia nőkről szóló beszélgetésre voltam hivatalos. Nagyon érdekes kis eszmecsere volt, közben pezsgőt ittunk, faltunk a mandulalisztes finomságot és csacsogtunk. Persze, ha már arra jártam, akkor kipróbáltam az ország első termál vagyis wellness szállodáját is, hisz azt kell tudni, hogy ide járt régen a művész világ apraja-nagyja kikapcsolódni, regenerálódni. Most sincs ez máshogy, bőven talál az ember magának gyógyulásra lehetőséget. Tengernyi, vagy hévíznyi masszázs van, hidroterápia, mindenféle kezelések, súlyfürdő, de aki aktívabban gyógyulna, az erdei sétára mehet, edzőterembe vagy akár pingpongozhat is a kertben. A környezet maga gyönyörű, akkorák a fák és olyan szép a növényzet, hogy már ez így egyfajta gyógyír. Az étterem igen nagy, gyakorlatilag a nem kicsi szállodának megfelelően háromszáz embert reggeliztetnek és vacsoráztatnak naponta. De van külön bár és söröző rész is, teraszon is ücsöröghet az ember egy finom koktéllal... vagy kettővel.

Nyáron gyakorlatilag minden napra van valami program, vagy kóstoló, most pezsgőt lehetett kóstolni, a francia hét keretében egyik este pedig csodás sajtokat. Amit nagyon ajánlanék: a szauna részlet. Igen szép, jól használható, tiszta, mi elég sok időt töltöttünk ott és be is gőzöltünk rendesen, vagyis a gőzben is töltöttünk időt. A sószobába ajánlatos időpontot foglalni és melegebben öltözni, mert annyira lenyugtat, hogy könnyen bealszik az ember a nagy chillben. Persze, nemcsak franciás programok idején érdemes jönni ide, hanem ha "csak" fáj valamid, az én derekam köszönte, jobban volt az ott töltött időben, hisz áztattam magamat a termálban. Gyerekeknek a kinti medence ajánlott inkább és itt nem tilos labdázni, csak keretek közé van szorítva, így aki pihenni szeretne, az sem fog csalódni és a kicsik sem távoznak bánatosan, sőt. 

 

 

A konyhára panasz nem lehet, indiai dahl-t is ettem, de a lányom a reggel kérhető amerikai palacsintának örült legjobban. Én pedig az azt készítő fiúnak.örvendtem, mert nagyon kedves és nagyon helyes volt, de természetesen a személyzet többi tagja is. Azt hiszem, ezután különösen megnézem majd az Ensana hoteleket, mert igazán jó élmény volt számomra magyarosan szólva ez a franciás hétvége! 

 

teraszos_kavezos_heviz.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2018460723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása