Nesze!szer

Egy ötlet: itt szállj meg Hajdúszoboszlón

2024. március 19.

 

434005292_1443192086604192_3368168385621356224_n.jpg

 

 

A lányomat mindenképp szerettem volna a szülinapja alkalmából elvinni valami olyan helyre, ahol anya-lánya programozhatunk, szóval amit én szeretek és ő még csak nagyon régen volt és víz is van. Na, ez lett Hajdúszoboszló. Nyilván az ember elsőnek hotelt keres és most hoznék is a témában egy tippet nektek. Most a praktikum vezérelt engem és mivel tudtuk, hogy csatangolni fogunk leginkább, így egy olyan szállást választottunk, ami mindenhez is közel van, ráadásul étterem is tartozik hozzá.

Gyakorlatilag a sétálóutcában laktunk, a fürdőtől 2 percre. Szuper tiszta és rendes volt minden, a reggeli pedig maximálisan parádés, ritka dolog, hogy alapból volt növényi tej a kávémhoz - köszönöm a figyelmességet. Ami plusz pont még, vagy szempont volt számomra, hogy saját medencéjük is van. Így gyakorlatilag a megérkezés után 6,5 perccel a gyermekem már csobbanhatott is és igen kényelmes volt egy szál köpenyben lesétálni, én pedig szaunázhattam is. És hát a nem létező véletlen, hogy a tulajdonosoknak egy borászata is van Tokajban. És hát a jó magyar borok mindig a szívem csücskei. Kóstoltam is tőlük, csak ajánlani tudom!

 

angyal_boraszat_ambroziaban.jpg

 

Árban teljesen korrekt a Park Hotel Ambrózia, kerekesszékkel is be lehet jutni a bejáratnál, este pedig vacsorát kérhettek a Nr. 8 éttremben (ez a festmény ott van a főfalon, én beleszerettem). Az ágyak pedig igen kényelmesek náluk, az árak pedig pénztárcabarátra vannak szabva. Akár egy csajos bulizáshoz, de egy gyerekes hétvégézéshez is kiváló, akár a nyúlon innen, vagy túl is szállásként, teszteltük rendesen! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1318357629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása