Nesze!szer

Fogyni szeretnél? Feszesedni? Most figyelj!

2024. január 09.

 

 

wonder1.jpg

 

Január aktuálisan az úristen, elromlott a mérleg felkiáltások időszaka. Mert ugye azért az ünnepek nem az aszkéta életmódról szólnak. Nekem ugyan már nincs mérlegem, eleget álltam én már azon, viszont azért bizonyos dolgokat én is érzek a ruháimon és nem azt, hogy cippzárt kéne cserélni.

Annyi, de annyi mindenféle testkezelő meg egyéb csodagépek vannak a piacon, hogy az ember már nem is tudja, melyik a tuti. Régebben sokat teszteltem én is, mostanában már nincs kedvem hozzájuk és időm se. Viszont a Világ legjobbjának választott masinát ki kellett próbáljam. Már csak azért is, mert a csípőm megint nem engedi, hogy sportoljak, mondjuk nagyon sokat gyaloglok, de bizony, másra is szükség lenne. Az Istenhegyi úton jártam kipróbálni a Wonder Axon nevű gépet, amit amerikai szaksajtóból ismerek és ódákat zengtek róla. A Wonder az első és az egyetlen olyan esztétikai ép, amely egyesíti a fókuszált elektromágneses kibocsátást és a nagy intenzitású neurostimulációt. Mit is jelent ez? Az hogy, hogy egy kezelés több órányi edzésnek felel meg? Ahol felesleg van, zsír, ott leépít, ahová pedig izmot szeretnénk, oda épít. Egyszerre működik a hason, a fenéken, a karokon és a lábakon is, attól függően, te mit szeretnél. Sokan vannak, akiknek például bizonyos kor felett már nem olyan tónusos a felkarjuk (mondjuk ez rám is igaz). na ebben a témában csodákat láttam a vendégeknél, akikről láttam anyagot. Az edzés maga semmi különlegeset nem vesz igénybe, gyakorlatilag csak felveszed a ruhát, felszerelnek téged és a tabletről irányítható minden. Egy bérlettel már gyakorlatilag komplett alakformálást hajthatsz létre. 25 perc kezelés kb 3 órányi sportnak felel meg. Azért jó deal, nem?! Ja, persze, azon ne csodálkozz, ha utána lesz némi izomlázad. Mert lehet, hogy csak feküdtél, de attól bizony az izmaid még dolgoztak. Én tuti, hogy járni fogok ide, egyébként is jó helyen van a szalon,  szép környezetben és hát Varga Erika szépségterapeuta is egy csodanő. Csak ajánlani tudom ezt a csodát, aki az egészségesebb életet tűzte ki célként maga elé az idei évre, vagy a karcsúbb, formásabb alakot, az tényleg ne habozzon. Én már kezdek megújulni rendesen és imádom! 

Ajándékként hoztam is nektek egy jó kis kedvezményt! A PAT kóddal 20 százalékkal olcsóbban kapjátok meg a bérlete! ITT megtalálod a Wonder árakat is! 

 



A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2318299079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása