Nesze!szer

Itt van Amerika a tányéromon!

2022. június 22.

 

img_20220622_071415_896.jpg 

 

Amerikából jöttem, a mesterségem címere.... Emlékeztek még erre a játékra? Én igen. Ez jutott eszembe, amikor megnéztem a Johnny’s bistro étlapját,  Erről a helyről budai barátaim már meséltek, ide ülnek be hamburgerezni, rib eye-t enni a  legtöbbször, ugyanis ez autentikus amerikai étterem, nem valami nagyon más. Nyilván ez már elég ok volt számomra arra, hogy vizitáljak a helyen, mindezt pedig a Woman Power Project csajaival tettem meg.

 
Ahogy megérkeztem a Szarvas Gábor utcai étterembe, már tudtam: jó helyen járok. De milyen jó helyen. Itt nem manír az Amerikából jöttem, mert ahogy Kinga, a hely egyik nagyon kedves tulajdonosa elmondta, bizony Johnny maga odavalósi és ezt próbálta meg megvalósítani, az ízeket, a miliőt, ami kint van. Ám nem Budapesten indult a történet, hanem Diósdon, hisz ott üzemelt az első bistro. Ezt vette át 2012-ben Kinga fia Bence és fejlesztette tovább, bővítette - no meg óriás sikerre is vitte.  Ám nem volt megállás, hisz a törzsvendégek száma egyre nőtt és úgy gondolták, Budapesten is lenne igény a jó hamburgerre, mexikói nachosra és avokádós ételekre. Így született meg a franchise és indult be a Szarvas Gábor úti második hely is, majd később Siófok és Veszprém is benevezett a buliba, hogy ilyen képzavarral éljek, de a lényeg, ott is minden úgy készül, ahogy az első Johnny's-ban anno. 
És mit kapsz a Johnny's-ban? Mindent, ami szemnek és szájnak ingere. Olyan shake-k vannak, hogy megőrülsz megvadulsz, már látványra is, aztán ízre pedig.... A hamburgereik isteniek, én ugye gluténmentesen táplálkozom nagyrészt és leesett az állam, milyen finoman volt elkészítve az én ételem. Választhatod avokádósan, bacönnel, a variációk tárháza végtelen... és nagy. És most mondom, van, amikor a méret a lényeg. Merthogy a Johnny'sban kitalálták, hogy cateringgel is foglalkozzanak, ami szerintem zseniális húzás, mert igen, jó az, ha otthonra is  tudsz rendelni a finomságokból... vagy egy hétvégi buliba. Erre született meg a hamburger torta fogalma, ugyanis egy 8 főnek is simán elégséges óriás hambit is lehet tőlük rendelni, ami szerintem több, mint menőség, ha sörözik, vagy társasozik a banda. (A nyári buliknál ezt jó tudni, nem?!)
img_20220622_071416_029.jpg
Az előételeiket is nagyon ajánlom, itt akár Mexikó felé is elkanyarodhat az ember, én mondjuk odaadó híve  vagyok a nachosnak, valami frenetikusat sikerült ebből is fogyasztanom, darált hússal. Azt kell mondjam, a hely hangulata megfogja az embert. Nem feszengsz, nem érzed azt, hogy itt viselkedned kell, szabad lehetsz és iszonyatosan finomakat ehetsz. Ami most szuper ajánlat szerintem, ha 15 és 18 óra között ülsz be hamburgerezni másodmagaddal, akkor egy harmadik sajtburgert ajándékba kapsz - amit simán haza is vihetsz. Nekem egy jó tipp, mert a lányom a maga 22 kilós testsúlyával elég nagy hambi fogyasztó és igazán értékeli azt a vonalat, amit a Johnny's visz, magyarán a hús húsból van és a hamburger pogácsának is isteni az íze. Persze, rántott húst is talál az ember az étlapon, mert tudom, ez is sok gyerek kedvence. És ami igazán fontos! Aki ügyel a vonalaira és az egészségére,fitt ételeket is talál ezen a csodahelyen.
img_20220622_071415_956_2.jpg
Ezt ettük egyébként a lányokkal:
Sweet Home Avocado Burger – hamburger baconnel, avokádó szósszal (majdnem ezt választottam, de aztán Mónié lett), Legendary Rib, avagy hosszan érlelt BBQ sült oldalas cheddar sajtos burgonyapürével, Korean BBQ Chicken: kukorica bundás csirkemell koreai barbecue szósszal leöntve narancsos vinaigrette kevert salátával, Mushroom and Steak Pasta vagyis bélszíncsíkok tejszínes gombaszósszal tagliatelle tésztával, Füstös BBQ Chicken: grillezett csirkemell svájci sajttal, portobello gombával és burgonyapürével - szupi édesburgonya, grillzöldségek és Cole Slaw mellett. És amit éééén választottam: Jackpot burger gluténmentes buciban marhahúspogácsával és pulled pork-kal, dupla sajttal, aiolival. (Mondjuk, aki ismer, az tudja, mindig én eszem a dupla húsosat mindenből, hello 0-s vércsoport)....D 
Egy shake-et is megkóstoltunk, de arról írtam már és ami érdekes, hogy volt autentikus hagyma karika is, ami annyira ízlett a lányoknak, hogy alig bírtak leállni a karikázással. Én ugye a gm dolog miatt ezt nem fogyasztottam, de ők falták rendesen.  Sommázva azt mondanám, ennél szerethetőbb, ehetőbb helyet ezen a környéken nem is talál az ember.  Szerintem simán ide is szokhat a család, mert megbízható, jó hely. Randi helyszínnek is ajánlom (ingyenes a parkolás és kutyabarátságosak is), meg barátnős beszélgetésekhez is, a kávét is teszteltük ám és ami még frenetikus: a limonádék és az üdítőitalok. Tiszta Amerika, de tényleg! Kóstoljátok meg! 
(A weboldaluk ITT)
johnnys_csajok.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6017862333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása