Nesze!szer

Afrikában jártam Magyarországon! Hello Bambara!

2020. június 17.

 

 

 dsc_6964_ps.jpg

 

A tavalyi év végén voltam egy karácsonyi rendezvényen. Mindenféle szuper programok voltak: jóslás is. Na, nyilván a résztvevő munkatársnőkkel mi úgy rávetettük magunkat a kártyás asszonyra, ahogy azt illik. (Köszi Samsung!) És akkor kirakta a lapjaimat. Mondta, 2020-ban nagyon sokat fogok utazni. Ennek eléggé örültem Ikrek lévén, mert nekem mozgásban lenni az imádat tárgya. Aztán bejött a pandémia és eszembe jutott ez a jövendölés...picit elkomorultam. Meg  is magyaráztam magamnak, hogy biztos valami kókler lehetett és egyáltalán. Na, úgy tűnik, tényleg bejöttek a lapjai. Meggyőztem magamat, ha újra mehetünk, akkor itthon fedezek fel olyan helyeket, tájakat, ahol még nem jártam. Tehát, stimmelt az a pakli! 

 

dsc_6843_ps.jpg

 

Igy jutottam el Afrikába. Ugye, milyen egyszerűen hangzik ez? A Bambara Hotel Prémiumba kaptunk meghIvást a Woman Power Project lányaival, már előtte napokkal nem fértünk a bőrünkbe, aztán meg a bőröndünkbe. Nem volt kevés csomagunk, de a Porche Hungary olyan kedves volt, hogy utitársként mellénk adott egy Volkswagen Multivan családi autót... és befértünk a cuccainkkal együtt, ami azért kihIvás volt rendesen, de a jármű csomagtere állta a sarat. Köszönet érte, mert igazán kedélyesen elröhögcséltünk a csajokkal odafele, mert ez ilyen kis klubosra van beülül kialakItva. Aztán gyönyörű tájakon autózva eljutottunk a pályáról Afrikáig. Amikor beléptünk a Bambarába, amit nekem már sok anyuka dicsért, konkrétan leesett az állam. Elég erős kezdés volt ez covid után kiszabadulva - azt kell mondjam. Én nem gondoltam, hogy ilyen Izlésesen, szépen hozzák ez az afrikai hangulatot, épItészetben, berendezésben, kellékekben. A recepciónál már elvarázsoltak, pedig akkor még meg sem ittam az üdvözlő koktélt. Először végigvezettek bennünket a hotelen. Teljes aprólékossággal gondoltak végig mindent, hogy tényleg Afrikára emlékeztesse a vendégeket. Még a szőnyeg is a homokot imitálja, faragások a falakon, szobrok mindenhol és majmok, majmok. Ezen a ponton már tudtam, hogy az én lányom megőrülne ezért a hotelért, tényleg a szó átvitt és valós értelmében is állati jó minden. Még szurikáták is vannak és nem faragva, hanem óriás terráriumban tartva, ahol a vendégek megszemlélhetik az etetésüket és akár a felsőbb emeletekről is ráláthatnak. De most Anya pihen!!!

 

Csillagos ötös a benti medencés rész, a csendes birodalom, ahová gyerekek nem jöhetnek és a kinti medencék is varázslatosak. Hideg, meleg, bugyogós, a varázslatos Bükk a háttérben pedig igazán mesésé teszi az egészet. Én nem tudtam eddig, hogy ennyire szeretem Afrikát, de tényleg. A lakosztályunkhoz, ami valami igazán menő volt, saját szauna is tartozott, hogy fokozzuk még a menőségi feelinget.

 

 

A teraszra kiülve este csak a madarakat hallgattuk és az erdő gyönyörű zenéjét. Mondjuk, az étterem kInálata olyan volt vacsorára, hogy kénytelen voltam jól belakmározni, ami azért nem adta a rögtön alvást. Az előételekből szoktam elég szépen szedni, de itt a húst is külön sütötte olyanra a szakács, ahogy én kértem. Ráadásul, egy kis szeparéhoz hasonló helyen vacsiztunk, mert ám van olyan rész is, ami azoknak van, akik gyerek nélkül érkeztek és pihenni szeretnének. Persze, erről nem beszélnek mindig, de lássuk be, szülőnek lenni egy folyamatos alarm állapot és igazán jól tud esni a kikapcsolódás anélkül, hogy orrokat kéne törölni mindig és a leesett kanalakat keresni (miközben ugye csak rólunk beszélünk ilyenkor!) . Apropó, pihenés!

 

 

A kinti medencék mellett azért elég erős a chill együttható. Imádtam azokat a kis fészekhintákat, amiben ücsörögni lehetett. És ebédelni, kávézni is kiválóan lehet, a külső részen található étterem választéka is kiváló. A lepényt, a garnélás salátát és a fenyő gofrit erősen tudom javasolni... és a koktélokat. Valami isteniek, kivitelben és bevitelben is... D Egzotikus luxusutazásnak mondanám ezt a néhény napunkat a Bambarában. Afikai utazás, európai kiszolgálással. A Mali beach különösen belopta a szIvembe magát, mert ebben a csodás környezetben csak pihenni és lazulni lehet. 

 

bambara_lablogatos.jpg

 

Most mondjuk kicsit nehéz Budapesten, távol Afrikától. Tényleg magával ragadott ez a hely. Végtelenül szeretném majd a lányomnak is megmutatni, mert ő is odáig lenne érte. A bungallókért, a majmokért, a szurikátákért, a medencékért. 

Végezetül 4 ok, amiért válasszad a Bambarát:

1. Épületként hihetetlen különleges és a belső berendezése is, ami már feltölti az embert, mert annyira különleges

2. Felnőttbarát, tehát nagyon jól ki tudod pihenni a gyerekezős hétköznapokat

3. Isteni koktélok vannak

4. Gyönyörú a táj körülötte, van kenguru és szurikáta is

plusz 1:

Van ok sok ruhát vinni, mert annyi helyszIn van, hogy mindegyikhez mást és mást vehetsz fel....D

A Hotel Bambara Prémium honlapját ITT találjátok, köszönet az élményekért, sokáig töltekezünk belőle!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4515772492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása