Nesze!szer

Megsúgom a japán nők szépségének titkát!

2020. június 15.

 

 

dsc_7514_ps.jpg

 

Mindig csodálatan a japán nők bőrének szépségét. Azt gondoltam, tuti, hogy attól van, nem fogyasztanak tejet, sok rizst és zöldséget esznek és ez az egész valami genetikai cucc lehet. Aztán a szépségiparban eltöltött évek alatt rá kellett jöjjek, nem a tofu és a sok alga teszi csak ezt, hanem az a szépségápolási rituálé, ami az ő életük része és az ő lelkületüknek megfelelően pontosan be is tartanak.

A japán kultúra iránti vonzódásom egyébként és nyilván a Gésa emlékirataival kezdődött még kamaszkánt, de én csak kis érdeklődő vagyok, van barátnőm, akit totálisan beszippantott ez a világ. Meg is értem, mert annyira más az ő világuk és európaiként számomra különleges, tiszteletre méltó. Olyan alázattal viseltetnek a dolgok iránt és kitartóak - ez a szépségiparuk fejlettségén is látszik. Na, mindezek jegyében figyeltem fel itthon a Hada Labo Tokyo kozmetikai márka termékeire. Nem csalás, nem ámItás, a csomagolás vett meg elsőre. Annyira finom, miközben a piros-fehér kombó hatásos is. Aztán rákerestem a neten és találtam egy bloggert, aki ezt használta és azt kell mondjam, beleszerettem a bőrébe. Szóval, nem totojáztam, ezután közelebbről is fel akartam venni a kapcsolatot ezekkel a kozmetikumokkal. 

A Hada Labo Tokyo japán első számú arcápolója - tudtam meg.. Gondoltam, ez olyan közönségcikk, ami ott van a polcokon és mindenki kiválasztja a magáét belőle - aztán rájöttem, hogy ez annyira menő, hogy a világban szinte rajonganak érte. Ez engem is még lelkesebbé tett, mert a bőr olyan dolog, amin pontosan látod, mi működik és mi nem. Két termékvonal van a Hada Labo Tokyo márkán belül. A White Line egy minden korosztálynak megfelelő, általános. A Red Line pedig a 40 év feletti korosztálynak szánt kozmetikumokat rejti magában. Mondjuk szerintem az a legjobb, ha a két vonalat kombinálja az ember. A webshopjuk a legjobb lelőhely, de a DM-ben is kapható. 

Egyébként igazából némileg tanulmányozva a japán hölgyek szépségápolási rituáléját, két dolgot emelnék ki. Alaposan és jó anyaggal tisztItanak és nagyon, de nagyon sokat hidratálnak. Mondom is, miből áll a 4 lépéses napi szépségünnep, mert tényleg valahogy egy szép keretet ad az ember a mindennapjainak ezáltal. 

dsc_7542_ps.jpg

 

1. Lépés: Tisztítás

Ezt ugye nem lehet elégszer hangsúlyozni, hisz a megfelelő bőr elérése már az első termékkel kezdődik. A Hydrating Cleanser egy igazán finom állagú, már-már selymes habos dolog, ami hidratál és le is pucolja a felesleges szennyeződést az arcról és a dekoltázsról. Aminosavakat és szuper hialuronsavat tartalmaz. Lehet, hogy ovis, de azért elmondom újra és újra: reggel és este is!

dsc_7531_ps_1.jpg

 

2. Lépés: Egész napos hidratáció

Itt jön a japán csIzió, mert ezen a ponton kap egy olyan erős hidratálást az arc, ami egy csoda. Anti-Aging Super Hydrator a tettes a neve és fantasztikus. A márka szuper hidratálója van benne, ami nem más, mint más és más molekulájű hialuronsavat tartalmaz. Erről már meséltem nektek, mert ugye nem mindegy, hogy mekkora az a molekula, ez dönti el ugyanis, hogy a bőr melyik rétegébe képes belépülni, amit kenünk. Itt 3 (!!!) molekulaméret is van a hidratálóban, tehát megadjuk a maximumot magunknak. Nagyon, de nagyon finom az állag, beszippantja az arc és pillanatok alatt sokkal ragyogyóbb lesz ezáltal. Nálunk ugye, Magyarországon a retinol az egyik fő sláger itthon; jelentem, ez is van ebben a termékben és még kollagén is. Kell ennél több? Ja, igen, a következő lépés.

dsc_7534_ps.jpg

 

3. Lépés: Zárjuk a hidratálást Lock-In-Moist

Itt teszünk azért, hogy elnyújtsuk a hiratációt és ne csak pillanatnyi wow-élményt adjunk magunknak. A Lock-In-Moist Water Serum a bőrbe zárja a nedvességet és nem engedi elpárologni az első piros lámpánál. Ez pedig nagyon jó, mert sokan nem tudják, hogy bekenik valami izével az arcukat, két percig szupi, aztán a hatás is elillan. A japán nők tesznek ellene és jól tesznek! 

dsc_7522_ps.jpg

 

4. Lépés: Teljeskörű arcápolás

Ez a zárása a 4 lépéses rituálének és megint a Red Line terméke, vagyis az anti-aging vonal. Ez egy ránctalanító hatású krém, Anti-Aging Wrinkle Reducer a neve. 40 felett must have lehet, mert újabb adag kollagént, retinolt és hialuronsavat juttatunk általa a bőrünkbe, ugyanúgy, a 3 különböző molekulamérettel. Ezután már nincs más teendőnk, mint elkezdeni a napot vagy épp befejezni. Ragyogó bőrrel! 

(Még valami. A Hada Labo Tokyonál is vannak maszkok, ezeket is teszteltem. És megint beigazolódott az a tapasztalatom, hogy arrafelé jóval magasabb beltartalmat tesznek ezekbe a maszkocskákba. Szinte tocsog a hatóanyagban, ami szuper. Őrületesen széppé teszi az arcot egy ilyen feltétele, mondjuk fontos esemény előtt , vagy csak akkor, ha olyan érzésed van, te már felébredtél, de valahogy az arcod nem. Én galád módon be is spájzoltam belőle, bármi van, előkaphassam a japán maszkocskámat.)

Tudatos bőrápolás ez a Hada Labo, azt kell mondjam. Az első és a harmadik termék az általános vonalból van, a második és a negyedik már az idő múlását lassItó készItményekből került kiválasztásra. Számomra az első néhány alkalomra kicsit bonyesz volt, hogy mit mi után teszek fel, de aztán belejöttem a japán rutinba. Töredelmesen bevallom, a különböző hialuronsav molekulák megtettéka a hatásukat - élettel telibb lett az arcom. Szeretem, amikor tényleg ki van találva minden és nemcsak felületi gyors ragyogást ad egy krém. A második lépésbe beleszerettem, az a szérum zseniális, ha csak egy terméket próbáltuk ki ebből, akkor ez legyen az. Nyárra főként ajánlom és kenjétek dekoltázsra is, mert 35 felett azért már a kebleknél is megjelennek a ráncocskák. A bőröm megkedvelte a sok-sok hialuronsavat, amit kapott és kap most is. Ruganyosabb lett. Mondjuk, ezt a kedves, alázatos japán női nézést még nem tudtam elsajátItani. Mondjuk mindegy, nekem az is elég már, ha megközelItőleg olyan szép lesz a bőröm, mint az övéké.... kiegyezem ezzel. 

Ps: a Hada Labo Tokyo termékeire most kedvezmény is van, katt IDE. Szerintem érdemes az arcodat elkirándultatni Japán irányába, hálás lesz a bőröd érte! Ráadásul június 15 és  28 között, 15% kedvezményt biztosítanak az összes termékre és minden megrendelt kozmetikum után egy arcmaszkot is adnak ajándékba. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6515810470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása