Nesze!szer

Mogyorókrém, ami egészséges?!

2020. május 25.

 

mendula_mogyorokrem.jpg

 

 

Gyermekkorom egyik meghatározó élménye, amikor a mogyorókrém, mint műfaj betört Magyarországra. Mókuskáim - szólt a reklám és mi egy kis műanyag akármiből ettük a krémet. Aztán ez a krém eltűnt, az egészségtudatosabb énem pedig előkerült és a környezetvédelem is fontosabb lett számomra. De az édességek, a finom ételek iránti töretlen odaadásom nem tűnt el.

Én az a tIpus vagyok, akinek szemernyi lelkiismertfurdalása sincs akkor, ha a tv előtt elmajszol egy fél tábla csokit vagy mogyorókrémet. Totálisan megengedem az élet élvezetét magamnak. Nyilván megválogatom, mit teszek a kosárba és a rossz minőségú dolgok vész esetén sem kerülhetnek elő nálam. Új kedvencem egy mogyorókrém, ezért is meséltem nektek a műfajról az elején. Szóval, kiderült, a Mendula cég magkrémeket is gyárt, a granoláikról már zengedeztem nektek és épp két perce fogyasztottam a Summer fruitosat. De vissza a mogyorókrémre. Belga kakaóporral, kókuszvirágcukorral és lassú pörkölésű mogyoróval varázsolják ezt a finomságot. Kicsit olyan, mintha egy tábla mogyis étcsokit falnál, csak épp kanállal. Na jó, kenyérre is szoktam kenni, persze kizárólag kovászosra. Nem teszek alá vajat, vagy ilyesmi, a tetejét viszont gyümölccsel dekorálom. A gyomromnak is jobban tetszik. Ja, totál vegán az egész, nekem ez is szimpi, bár azért az Iz elsődleges. Epret szoktam még nyammogni hozzá. Hát, mit is mondjak még? Ja, 78 százalék mogyoró van benne, am, ha ismertnéd a többi ilyesmi adatait, azt mondanád: jesszusom, mit ettem eddig?!

Szóval a Mendula Mogyorókrém deluxe egészséges, finom.... ha ki szeretnéd próbálni, a Mendula webshopjából Pat15 kóddal 15 százalék kedvezményt is kapsz! Katt IDE!

Ps: ne tedd a hűtőbe, ott megkeményedik. Én már ezt is megtanultam. De szerencsére, vagy sem... nincs sokáig a konyhában... elfogy....D

 

 mogyorokrem_2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2515716240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása