Nesze!szer

A legjobb szépségápolási meglepik a fa alá

2019. december 18.

 

 

beauty_gifts.jpg

 

Ez az év szokásos postja. Néhány tuti ajándéktippet szeretnék adni nektek, hisz annyit kerestek ezzel a témával, hogy nekem mi és hogyan vált be. Ezek azok, amiket biztonságtechnikusként rakhattok a fa alá, csalódás nem lesz.. bár, ha hintalovat harangoztatok be, akkor talán...D 

 eucerinhyaluronfiller_rancfeltolto_csomag_szaraz_borre_1_250x250.jpg

 

Eucerin ajáncékcsomag

Ez az, amire az én barátnőim is elsőre lecsapnak, ha közös ajándékozás van és mindenki a nagy egészből választhat. Hihetetlenül jó minőség, tényleg, Én most a neszeszeres (milyen fura, mi?!:..D) variációt táraztam be, még nem mondom meg, ki kapja, mert időnként olvassa a blogot. Szerintem öröm lesz.

szepvagyokejszakai.png

 

Arckrém, ami tényleg használ - Sz-Ép vagyok

A 2019-es évem vége már előrejelzi a következőt. Nem fogok se nektek, se másnak mismásolni és füllenteni. Nem fogom olyan márkáról azt mondani, hogy természetes, ami nem az. Nem is olyan régen ismerkedtem meg a Sz-Ép vagyok magyar branddel és azóta az ő arckrémeiket használom. A nappalit és az éjszakait is. Egész egyszerúen élet költözött az arcomba. A legmagasabb minőségű természetes anyagok vannak benne és semmi olyan, ami felesleges, nem odavalaó és becsapás. Nekem nagyon meghálálta az arcom ezt. Annyira gazdag mindkét krém, amivel igen ritkán találkozik az ember. És közben minden alkotórész olyan, hogy meg is ehetnéd... tehát semmi káros. De inkább kenjed. Anyukáknak is ajánható! 

mac_starring.jpg

 

A csillogás csodája - MAC

A MAC igazi nagy szerelmem, ez ugye totál közismert. Na most annyira gyönyörű a karácsonyi kollekciójuk, hogy számos vásárlót küldtem már az üzletekbe. Ha egy palettát, vagy akár szájfényt veszel ebből, de akár fényt is, nem hibázol. Csoda!

loreal_signature.jpg

 

 Macskaszemhez - L'oréal tus

Az idei évem nagy felfedezése ez a matt szemhéjtus, amit még én is tudok kezelni, ami azért csoda. Szépen meghúzható vele a macskaság vonala, nem kell órákig szárogatni és tartós. Ráadásul nem is drága, több árnyalatot is betáraztam már. Barátnőnek tuti ajándék, vagy nagyobb kamasznak is. Szeretni fogja! Superliner....

 

bornyugtato-fatyolmaszk-panthenollal.jpg

 

Maszkok - Neogence

Amikor jelenésem van és nem úgy, hogy a sarokban jelenik meg a szentlélek, akkor egész biztos, hogy egy jó maszkkal indul a nap. A Neogence a kedvenc márkám, kenterbe veri a drogériásokat, ráadásul házhoz rendelem a cuccot és most iszonyat jó áron is vannak. A hidratálástól egész egyszerúen teljesen más állagú lesz a bőröm és ragyogok egész nap. Innovativ biotechnológiát használnak, a bőrnyugatató fágyolmaszkuk minap csodát tett velem, nem is tudtam, hogy ideges az arcom. Gyorsan rendeld meg a Szépségcentertől, mert eléggé fogynak a készletek, amit tök megértek ám. 

image007.jpg

 

Mindent visz - Age Loc

Ha valamit, hát az Age Loc az, ami már igen régóta a beauty háztartás alapja itthon. Nemcsak nálam, Anyunál is. Nekem olyan vékony a bőröm, hogy az is meglátszik rajta, ha éjjel egy légy repült át a szobán és erre felébredtem. Ha van idő, akkor kapok is elő a gépecskémet. Csak elem kell és néhány másodperc hozzá. Tényleg imádom. A hatását is. Ráadásul, most hajravaló is van hozzá, amit a fejbőrbe masszirozol bele. Csodás érzés, olyan, mint egy fejmasszázs. Nincs mese, nem vagyok egy mlm rajongó, de a Nu-Skintől ez must have.

 

chando.png

Pluszt tipp:

A lakást illatossá tenni most ultra menő dolog. Nem arra gondolok, hogy két napja nem tudom az olajat kiküldeni az ablakon se, hanem a jól megkomponált finomságokra. A Chando márka a sanghai Chen család által indult,   A hagyományos keleti művészet és a nyugati elegancia ötvözésével olyan csodálatos termékek jöttek létre, amelyek páratlanok a világon. Az illatos porcelán létrehozása nem csupán egy speciális formula vagy a gyártósoron következő lépés eredménye, hanem az élet során kialakult hiedelmek és hagyományok megőrzésének eredménye. Tehát ez az angyalka tulajdonképpen illatositó, diffúzor, de a lakás éke is, az Aria puránál találtam. Nagyon édes és tartós! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6515354232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2019.12.20. 15:58:27

"Éjszakai táplálókrém": Amikor éjszaka alkotok és megéhezem, lemegyek a konyhába, kiveszem a hűtőből az avokádókrémet, pirítósra kenem, majd egy-két szem aszalt olajbogyóval jóízűen... :D
süti beállítások módosítása