Nesze!szer

Az utóbbi idők legjobb karácsonyi ajándéka, ami közelebb hoz

2023. december 07.

 

fullsizerender_26.jpg

 

 

Fantasztikus dologgal találkoztam. Egy igazi, frappáns és pont arról szóló karácsonyi ajándékkal, amiről a karácsonynak kell(ene) szólnia. Egy kártyacsomag, ami még közelebb hozza egymáshoz a családtagokat. A kártya nemcsak bátor, de szép is kivitelezésileg. Én már be is szereztem egyet és 24-én Anyuéknál bizony hogy elővesszük. Még egy kis bejglit a neve és Dórit, a megálmodóját is megkerestem, annyira kíváncsivá tett ez az, hogy honnan az ötlet? 

 

- Dóri, neked mi az első és legszebb karácsonyi emléked?
- Talán óvodás koromra tehető az első karácsonyi emlékem. Az érzetekre emlékszem, és a jóleső várakozásra. Izgatott voltam, vajon mit fog hozni a Jézuska, mert általában nem kértem semmit. Kisiskolás koromban pedig már a Szenteste utáni időszakot szerettem, amikor minden reggel újra megnézegettem a fa alatt az ajándékokat, és lelkesen rendezgettem őket.

- Számodra mi a fontos az ünnepben, a karácsonyban?
- Szerintem a legfontosabb lenne a tudatos lassulás, és egymásra figyelés. Fontos az ünnepek adta lehetősé, hogy együtt lehet a család- akár a nagyobb család, valamint a baráti társaságok. De nem mindegy, hogy hogyan. Egészen más egy rohanós tempóban megélt karácsonyi ünnep, -ahol az emberek gyakorlatilag karácsony estéjére már szinte elveszítik az összes lelki és testi tartalékjukat- mint egy igazán egymásra figyelő légkör, ahol nem biztos, hogy minden tökéletesre sikerül, de emlékezetes ünnep lesz mindenki számára.

- Akkor térjünk a lényegre... a bejglire... vagyis a kártyára. Zseniális, tényleg! Honnan jött az  ötlete?
- Több beszélgetésre ösztönző kártyával találkoztam az elmúlt egy-két évben, de hiányzott egy ünnepi időszakra koncentráló pakli. Különleges időszakról van szó, ami megérdemel egy teljesen különálló egyedi kártyát. Amikor ez eszembe jutott, még aznap éjszaka elkezdtem a vele való munkát. Szeretném, ha a kártya által a családok és társaságok, ne csak kötelező„túllevős” programnak tekintenék a karácsonyt, hanem ténylegesen beszélgessenek,
kapcsolódjanak egymással.  A célom az volt, hogy új témák, -elgondolkodtató és megmosolyogtató egyaránt- merülnének fel, az emberekben, ezáltal még jobban megismerve egymást.

fullsizerender_1_3.jpg

 

- Mi volt a megalkotás fázisában a legnehezebb?
A grafikai tervezéssel, és a honlap készítésével nagyon sokat dolgoztam, és bizony ütköztem megoldandó feladatokba. A kérdéseket viszont elég hamar „lehívtam a fejemből” egyfajta érdekes flow-ba kerültem, ami segített a kérdések összeszedésében. Összességében jóleső érzéssel tölt el, hogy 100%-ban a saját termékem, amihez külső segítséget egyáltalán nem vettem igénybe.

- Te magad hányszor játszottál már vele?
- Volt egyfajta tesztidőszak amikor a barátokkal (akiknek nagyon sokan köszönhetek, mert végig támogattak, és biztattak) a már kész kérdésekkel játszottunk. Már ott is nagyon nagy sikere volt. Élesben természetesen én is karácsonykor fogom kipróbálni, hiszen a kártya és a társasági kommunikációja adja azt a bizonyos karácsonyi varázst. A kártyához kapcsolódó „Még egy kis bejglit?” bögréből viszont november óta tesztelem a forró habos kakaózást.

- Mi volt eddig a legpozitívabb visszajelzés vagy legmeghatóbb történet a kártyával kapcsolatban? Mert oké, hogy engem kilóra megvett a pakli, de gondolom, másnak is bejött! 
- Egészen elképesztő az az érdeklődés, ami mutatkozik a kártya iránt. Olyannyira, hogy az első nyomás, el is fogyott. A szerencsén, és a nyomda profizmusán múlott, hogy még idén sikerült utánnyomni. Sokan írnak visszajelzést, hogy mennyire tetszenek a kérdések és mindenki nagy várakozással van, hogy használják a kártyát. Megható volt annak a hölgynek az esete, aki már október végén -amikor elindult a webshop- megvette a kártyát, és jelezte, hogy azt a lányának viszi Ausztráliába, akivel egy évben egyszer találkozik, amikor meglátogatja őt.

- Ez tényleg megható lehetett. Kiknek ajánlod egyébként? 
- Bátran állíthatom, hogy a kártya mindenkinek ajánlott, a Még egy kis bejlgit? aki nyitott rá. Gyerekeknek óvodás kortól ajánlom. Nyílt végű játék, ezáltal nincsenek szabályok, és a kérdések további gondolatmeneteket indíthatnak a beszélgetőpartnerek között.

- Milyen kérdések kaptak szerepet a pakliban?
A kártyák között megtalálhatóak könnyedebbek, de mélyebb elgondolkoztató kérdéseket is találni benne. Összesen 80 db megtudakolnivaló található benne, így akár több napra is elosztható a játék. Fontos volt, hogy a kérdéseket úgy alkossam meg, hogy minden évben megválaszolhatóak legyenek az ünnep során.

- Mi a célod a kártyával tulajdonképpen?
- A legnagyszerűbb visszajelzés számomra, és a célom is egyben az lenne, ha évről évre előkerülne a kártya karácsonykor, ezzel egyfajta új hagyományt teremtve. Így évente újabb és újabb karácsonyi sztorik íródhatnak a családok/társaságok történelmébe.

Szerintem ez biztosan sikerülni fog, mert tényleg fantaszikus lett. ITT nézheted meg a kártyát bővebben. 

 

fullsizerender_2_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3518275991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása