Nesze!szer

Szépítő fürdőszobai rituálé évkezdésre

2019. január 01.

 

 

szepito_furdo.jpg

 

 

Az év kezdetét én mindig komolyan veszem. Nyilván ez a másnaposság mértékétől (is) függ. De igyekszem lelkileg és testileg is megugrani egy-két rituálét, ami a régi energiák elengedéséről és az újak beengedéséről szól. Meditálok ilyenkor, amibe persze olykor belealszom, de igyekszem kicsit önvizsgálatot gyakorolni és energizálni magamat. 

Testileg is kényeztetem magamat. Na nem annyira, mint a képen, de azért... ez volt az én mai rituálém. Fürödni imádok. Tudom, hogy vannak zuhanyzós típusok, de igen, én a nagy forró izében való lötybölést szeretem. Testradír mindig van otthon, a képen alig látszik, ki is fogyott már, a héten venni kell. Ezzel rendesen átradírozom a testemet, közben arra gondolok, hogy minden elmegy, leválik rólam, amire már nincs szükségem. (Müllerben vettem, valami Hammam Ceremony termék és totál olcsó volt, 2000 Ft alatt, Body&Soul márka) A pancsolás után azért némi kényeztetést még igényel a bőröm, bár így is finom már. Olajmániámról már írtam nektek, most a Deneley's testolaját használom, mert szeretem az illatait és iszonyatosan bársonyossá teszi azt, ahová kenem. Ja, és gyorsan beszívódik és bio, ez is fontos. Persze, az arcomról sem feledkezem el. Tavalyi szerelem a Yamuna Avokádós arcradírja, hetente egyszer-kétszer tutira bevetem. Nekem nagyon bejött, mert könnyű és habos picit az állaga, nem erőszakosan, de azért rendesen tisztít. Utána jöhet a booster, enélkül élni sem tudnék. A Paula's Choice Peptide boosterjével kényeztetem a bőrömet. Ezután általában jön egy Adrienne Feller arcolaj, de amint látható, az utolsó cseppet elhasználtam az Aromazenből, így újabb remek után nyúltam. Az Ardoniát használtam a családból most hetekig és ami fontos, hogy mindig nedves bőrre vesd be ezt! (Egyébként arcpermeteket is variálok, imádom!). Szóval, miután az olajam utolsó cseppig kifogyott, az intenzív táplálás után kellett nyúlnom. Nagy szerelmem a La Mer, ami hát a világ egyik legjobb cucca, szerintem. Gazdag, tápláló és mégse zsírosbödön érzés. Luxus a köbön és egyébként is a vízből jön, ami lételemem. Utána jött a szemránckrém, ez még nincs a piacon, épp itthon tesztelem, de úgy tűnik, a Yamuna újdonságát szeretni fogom. Zselés, könnyen tudod adagolni.

És amint kész voltam ezzel, kedvesen a tükörbe néztem és jó évet kívántam magamnak. Ez kellett a testemnek és lelkemnek. Neked van beauty rituáléd az új évre? 

Ps: egyébként szérumozni is szoktam, de most úgy éreztem, ennyit bír el a bőröm.

 

januar_1_beauty.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5214526672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása