Nesze!szer

Amíg én alszom... te dolgozol! Szépítőszer éjszakára

2024. február 05.

 

 

20240205_145521.jpg

 

 Hiszek az éjszakában. Úgy igazán és tényleg. És most találtam valamit, ami pont erre épül. Az éjszakára.

Azt hiszem, a zseniális kifejezést ebben az esetben bátran használhatjuk. Mert az embernek általában nincs sok ideje a szépségápolásra, nekem legalábbis, de foglalkoztat, hisz lényegében ebben az iparágban dolgozom. Viszont az, hogy alvás közben hat valami, hát az csodálatos konkrétan számomra. Aludni sincs olyan sok időm, viszont tudom, hogy ilyenkor épül be a legtöbb minden, tehát rögtön lecsaptam az  Uriage Age Absolu Redensifying Sleeping Mask-ra. 

Mondom is. A maszkot ugyanis néhány hete próbáltam ki, vagy kezdtem. Ha nem tudnám, mi is van benne, már összetevőként, az állagáért is imádnám. Selymes, ruganyos és nem nehéz. Géles állagú. Este felkened és reggelre hat is, igazi anti-aging innováció. Hidratál, nyugtat, kicsit a színt is javítja a bőrön, regenerál és feszesít. Hialuronsav, C- és E-vitamin, retinol és peptidek. Gránátalma kivonat is van benne, ami ugye az egyik legtutibb öregedésgátló, no meg az uriage termálvíz, ami csak a jót adja. De ami a legfontosabb összetevő szerintem, az egy komplex benne. A telomerek felelnek ugye az öregedésért, csak erről nem szoktak beszélni, én viszont igen. Ez az éjszakai maszk bizony egy olyan szabadalmaztatott dolgot is tartalmaz, ami csökkenti a sejtkárosodást és segít megelőzni az UV-sugarak és a kék fény által okozott fényöregedést. Ez nekem elég fontos, mert gyakorlatilag hajnaltól éjszakáig a laptop előtt ülök és ha te is hasonló hobbival bírsz, mint én, akkor erre figyelj! 

Este nagyon könnyen felkenhető. Rakj egy törölközőt a párnára és már nem is fogsz ragadni hozzá. Mondjuk, ha nagyon forgósan alszol, akkor azért valami a hajadra sem árt, de egyébként sima vízzel teljesen könnyen kimosható. 95 százalékban természetes hatóanyagot tartalmaz, szóval csak jót adsz magadnak, amíg alszol. Én azt vettem észre, hogy sokkal szebb tónusú reggel a bőröm, ha használom, nem a fakó asszony néz vissza. Minőségi kozmetikum, must have lehet 35 felett. Mondjuk, az Uriage márka azért eléggé jó összetevőkkel dolgozik, ebben sem csalódtam, sőt! Jó éjszakát! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9018319211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása