Nesze!szer

Rohangálós hidratáló

2018. október 29.

 

 

neutrogena_hidratalos.jpg

 

 

A dm blogger night-on találkoztam egy arckrémmel, amit ajánlani szeretnék nektek. Ezt a kategóriát én szaladgálós krémnek hívom. Hidratáló, mást nem is ígér, de igazán nagyon jó. Neutrogena Hydro Boost a termékcsalád neve és én eddig nem ismertem. Nem ránctalanít, nem emeli meg az arcot, nem abból a célból készítették. Igazán a hidratálás a legfőbb célja és ezt hozza is. Nappali arckrémnek kiváló és ami nagyon bejött nekem, hogy több családtag is van. Az arctisztító gélnél egy zselés vizes valamit képzeljetek el, ami habbá alakul. Tök jól leszedi a sminket A krém pedig hamar beszívódik és nem zsírosodik. A termékcsaládban van még több termék, nézzétek meg. Aki viszont ránctalanítana, az mindenképpen erősebb krémet válasszon éjszakára és/vagy szérumot is használjon hozzá, de harmincasoknak bőven elég! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7114331017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása