Nesze!szer

Praktikus, urbánus és az eső se csepeg bele: Grudo táskák!

2018. augusztus 27.

 

 

online-7.jpg

 

 

Gruiz Dórival egy kedves barátnőm által ismerkedtem meg. Csodatáskákat készít - mesélte az ismerősöm. Na, persze, gondoltam én, hallottam már annyi ilyesmit, hogy csak na. Aztán megnéztem a Grudo design weboldalát és írtam neki: találkozzunk. Az első randinkon beleszerettem a táskákba és sokat beszélgettünk Dórival, aki multis lét után, kisgyerekes anyukaként avanzsált tervezővé. Három különböző darabot mutatott Dóri (a képeken a barna hajú lány!) és elképedtem: ilyet is lehet, ilyen jó kivitelezésben, minőségben? Nekem állandó szenvedésem, hogy esőben beázik a táska, ha rohanok A és B között, nem tudok mindig esernyőt cipelni, ha van velem néhány szatyor és mondjuk egy-két alomnyi gyermek is. Dóri táskái tényleg fantasztikusak. Iszonyatosan jól variálhatóak, mindenben van ezer zseb, apró kis kapocs a kulcstartónak, a hátit átvariálhatod és átlapolós is lehet. Ja, meg irtó jól is néznek is, letisztultak, semmi csicsa. A lényeg, hogy én akkor azt mondtam Dórinak, csináljunk egy anyagot, hogy lássák az emberek, mennyire menők is ezek a táskák!

 

 

 

 

 

Szuper kis csapatot hoztunk össze a fotózásra, olyat, amikor igazi team van. A  felső képen például az esőkabátom élete képét láthatjátok. Jól teljesített, volt is rá szükség, hisz aznap reggel a nyár helyett egy vihar került megrendezésre a belvárosban. Én csak kreatívan rohangáltam ide, láthatjátok a  werkeken, de ők voltak akik, akik kihoztak az adott körülményekből mindent: 

Fotó: Wertán Botond
Smink: Staudt Hanna
Modellek: Holczinger Bálint és Györfi Anna színésznő.

Grudó Dóri táskáit pedig tényleg bátran ajánlom nektek, kismamáknak üzenném, szuper pelenkázó is van, készülnek a laptoptartó újdonságok is minden Grudo darab maximálisan kihasználható. És egészen biztos vagyok benne, hogy Dóri is egy ilyen tatyival megy ma a bölcsi-oviba és én is ezzel a vállamon indulok ma a csemetémért. Mert ugye pont nincs kizárva, hogy bármikor eshet délután is az eső és egyáltalán, imádom a Grudomat, de úgyis láttátok már az instán.

A Grudo design weboldala ITT található, a facebook pedig ITT

 

 

online-6.jpg

 

online-5.jpg

 

online-9.jpg

 

online-3.jpg

 

online-8.jpg

 

online-1.jpg

 

online-11.jpg

 

online-13.jpg

 

online-10.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5214205263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása