Nesze!szer

Frei Tamással jó pezsegni

2024. június 16.

 

ft_1.jpg

 

 

A kávé az ember életében egy alaptézis. Lehet nélküle élni, de nem érdemes. Minden újdonságra, trendre, kíváncsi vagyok, de most Frei Tamás is mutatott újat nekem. Az Alee új Cafe Freiébe voltam hivatalos, ahol megismerkedtem a nyári újdonságukkal. 

patsparkling.jpg

Ez a típusú kávéital itthon egyedülállónak számít, világszerte azonban egyre népszerűbb. Sparkling coffee a műfaj neve. Hidegcsepegtetéssel készülő kávékivonat az ital alapja, amihez vizet adva ízesítenek, és szénsavval dúsítanak. A cold brew hidegen csepegtetett folyamatának köszönhetően a savak kevésbé oldódnak ki, ami a forrón készült verzióktól eltérő ízkarakterű, lágyabb, de koffeinben gazdag kávét ad. Egyébként ezek a hidegen csepegtetett kávéitalok a kávéházakban is egyre népszerűbbek, tonikkal vagy limonádéval felöntve, én mindkettőt imádom.

A Cafe Frei kétféle ízben: mangós és vaníliás verzióban alkotta meg a Sparkling Coffee italokat.
Mindkét Sparkling Coffee italunk behűtve remek frissítő-üdítő a nyári melegben. Bár picit szénsavas, nem pezseg nagyon, amit én kifejezetten szeretek, mert nekem a szódavíz pezsgése már túlzottan erős. Valódi kávéval készül, hiszen a mi energiaitalunk a kávé, belekortyolva pedig érdekes és karakteres mindkét íz. A kettő közül a vanília áll az én ízlésemhez közelebb, mert jobban érzem benne a kávét, a mangós kimondottan üdítőitalra emlékeztet, bár egyadagnyi cold brew kávé van mindkét termékben. Amikor pedig kinyitjuk, remek az illatuk - hát ilyen a mi két frissítő, kávés üdítőnk” – árulta el Frei Tamás, a Cafe Frei társalapítója és társtulajdonosa.

frei_tamassal.jpg

 

Külön kiemelném hogy nagyon menő a termék csomagolásának a grafikája is.  Mondjuk, én imádnám, ha a Z generáció is rákapna erre és a szörnyű minőségű energiaitalok helyett ezt fogyasztanák reggelente vagy a fesztiválokon. Én nyilván meg is kóstoltam ezt és haza is hoztam belőle. Jelentem: reggelente most ezt fogom inni, nagyon jól esik behűtve a melegben. 

sparkling_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7518428649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása