Nesze!szer

Reggeli Nesze

2024. január 03.

 

sebzett_belso_gyermek.jpg

 

Amikor a sebzett gyermeki énállapotunk alapján gondolkodunk, az lehet a meggyőződésünk, hogy olyasmi miatt szenvedünk, ami a múlt eseménye. Amikor bekövetkezett, nem volt semmi ráhatásunk, és ma sem tudunk rajta változtatni, hiszen már megtörtént. Sosem felejtem el azt a férfit, aki szomorúan azt mondta nekem: ’Tudja, mi az én bajom? Az anyám elrontotta az életemet!’ Az úr túl volt a hetvenen… Ez a hiedelem azt mondatja velünk, hogy nincs a kezünkben a jelenünk és semmit sem tehetünk magunkért. Éppen ezért újfajta, reális és egészséges problématudatot érdemes kialakítanunk, ez pedig így szól: bár vannak sérült részeim, az, hogy ma hogy vagyok és hogyan bánok magammal, nem a múltban dől el, hanem most, és nem másokon múlik, hanem rajtam.

Pál Feri atya

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5218293583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása