Nesze!szer

Vegán száraz sampon? Na, az mire jó?

2023. január 16.

 

 

good_hair_day.jpg

 

Ez a műfaj az életem, életünk része. Mi tagadás, van, aki minden áldott nap úgy kel, hogy hajat mos... én nem tartozom ebbe az alfajba, nincs erre se időm, se energiám. A hajam azért ott van a fejem tetején, hordom rendesen,  a sapkás időszak pedig azért adja a magáét és ez nem az ember frizurájának a legkedvezőbb, hogy az állagról ne is beszéljünk.

Szóval most sűrűbben előkerül nálam a száraz sampon csodálatos intézménye. És nem tagadom, hogy használok ilyet. Több verzióját vásároltam már az évek alatt, mert szerintem must have ez egy nő fürdőszobájában, kivéve, ha és amennyiben nem az elsőként felvázolt típus tagja.

Csak befújom a száraz samponnal és nem kell szenvednem, hogy mosás után 3-4 nappal is még emberi külsőm legyen. 

coco_loco1.jpg

 

Több márkát is használtam már a száraz samponokból, mostanában szeretem, ha valami picit más és van valami plusz benne (és nem a hajtógázra gondoltam). Nemrég vettem a Lee Stafford Coco Loco ezen samponját, ami döbbenetesen jó. Nemcsak teszi a dolgát, de még volument is növel. Tehát nem lesz szopott gombóc fejem, még majdnem frizurának nevezhető valami is keletkezik a kobakomon. Ráadásul ez vegán, ez nekem még szimpibbé teszi. A Profimedről rendeltem, mielőtt kérdeznéd és nagyon enyhén érezni a kókusz illatát. Próbáld ki, ha neked is életed része ez a műfaj.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7018027612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása