Nesze!szer

Online biztonság akkor is, amikor a gyerekem netezik!

2022. június 07.

 

 

rozi_eset3.jpg

 

Igen, az én gyermekem szokott netezni. Amikor túlpörög, sokszor máshogy nem tudom leülésre bírni, csak, ha rajzolni kezd, vagy ha netezni… úgy, hogy ma csak 4 órányit sportolt például, teremben és a szabadban is. Nyilván igyekszem mindig ott lenni mellette, felügyelni őt, de gyakran én is dolgozom közben, amíg ő a színezőt
csinálja a letöltött játékokkal, vagy ahogy ő fogalmaz a "kamu" tiktokot nézi. Van, hogy ilyenkor én is dolgozom, másodpercek alatt válaszolok mélekre, mert nem sok esélyem van máshogy. Főleg, hogy közeledik a nyári szünet is, amikor azért igen kemény meló lekötni a csemetét 0-24 órában  

 

 

rozi_eset1.jpg

 Mivel a gyermekem még nem olvas annyira jól, főleg angolul - gyakran rányom olyan dologra is, amire nem kéne. Mert nem ad következő kelléket a játékban valami, ha nem fizetek érte. Vagy meglát egy új és érdekes öltöztetős akármit és simán letölti egy pillanat alatt. Én meg ugye szülőként, másodpercek alatt hordok ki egy infarktust, hogy hol és mikor ad meg olyan adatokat, amiket nem kéne, nagyon nem kéne. Sokáig zavart, hogy állandó készenlétben kell állni a néhány perces netezése alatt is és hát, ahogy egy kedves ismerősöm fogalmazott, az anyukaságban az állandóan bekapcsolt alarm életérzés a legfárasztóbb. Ám most úgy tűnik, megtaláltam a megoldást, sőt! Végre megnyugodhatok és gyermekem "jutyubozása" közben akár két mélre is tudok válaszolni.

 

A megoldásom az ESET lett. Ez egy profi csapat, akik magyar nyelven (hurrá, mindent értek belőle pontosan!) segítettek nekem kiválasztani egy olyan vírusvédő programot, amivel Rozi nem fog mindenféle hülyeséget letölteni és olyan dolgokra válaszolni, amikre nem kéne. Ami jó, hogy nekem is elmagyarázták, hogyan kell installálnom és minden (én béna vagyok hozzá) félelemem ellenére installáltam is. Így már a gyerekem is biztonságban van és a gépem is (nyilván és természetesen beszélgetni is kell vele a vírusvédelem mellett vele arról,, hogy mi is a biztonságos nethasználat!). Nagyon, de nagyon ajánlom ezt. Persze, ez nem jelenti azt, hogy Rozinak órákig engedélyezem a netezést... viszont amikor a hatszázhuszonhatodik kiskutyás izét nézi meg, akkor nem kapok a szívemhez percenként, hogy mikor szippant be valami vírust a virtuális térből. Anyukák, éljetek ezzel a lehetőséggel, most hoztam egy kis kedvezményt is nektek, hogy kipróbálhassátok KATT IDE!

 

eset_kepernyo_jo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2417844821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása