Nesze!szer

Egyszerű és nagyszerű: horgoljunk cukikákat!

2022. április 08.

 

20220406_134538.jpg

 

 

Te horgoltál gyerekként? Én igen, a szomszéd tanított meg és imádtam...  időnként. Nem voltam olyan nagy spíler benne, de arra emlékszem, hogy örömet jelentett, ami kijött a kezem alól bármi. Nemrég pedig a lányom közölte, ő szeretne megtanulni "horkolni" és az egyik tanára megígérte, megtanítja neki. Na, ahogy a magyar oktatásban ez gyakran megtörténik, a tanár azóta már nincs ott, viszont a horgolás iránti vágy maradt. Nem tudtam, hogy is kezdjünk neki, annyira nem vagyok jó ebben - az a nagy igazság.

Aztán megláttam a tévében egy reklámot, amiben cuki kis figurákat mutattak. Amiragumi. Ó, mondom, hát és amennyiben ezek horgolással készülnek, akkor ez lesz az, amibe belefogunk. Láttam, hogy a De Agostininél lapszámokat lehet rendelni és magát a fonalat is elküldik az állatkákhoz az összes leírással együtt. Ez nekem szupi, mert megőrülök a recepteknél is attól, hogy elolvasom, hurrá, meg akarom csinálni, hurrá, elmegyek a boltba megvenni a hozzávalókat - és már nincs is hurrá, mert nem kapom meg, amit leírtak ott. Szóval az Amiragumi magazinoknál tetszett, hogy szettben van az egész és nem kell plusz időt ráfordítanom a többi beszerzésre. Tehát megkapod a magazint, a motringot és azt is, hogyan kell horgolni. Nosza, rendeltem is. 

20220406_134617.jpg

 

Napokig dugdostam itthon, meglepetésnek szántam, amikor lesz rá időnk elv szerint. Amit ugye az ember kilő az Univerzumba kérésként, az sokszor meg is érkezik, hát egy vírusos kis cucc formájában megteremtettük az időt és a teret arra, hogy elmélyedjünk amiragumi állatkák horgolásában. Nem mondom, hogy pikk és pakk ment az egész, mert azért tanulni kellett. Anyut is bevontuk egy ponton a buliba. Mondanom sem kell, azért olyan  gyorsan nem ment az állatok elkészítése, mint a képeketn, de kivátációs tevékenység, azt kell mondjam. (És ami jó, hogy nem különböző képernyőkön függünk, ami azért nálam fontos, mert simán leélném az életemet a laptop előtt, ha nem figyelnék rá tudatosan) 

20220406_134533.jpg

 

Ajánlom nektek is ezt a tevékenységet, az ügyesebb gyerekek imádni fogják. Én Anyu segítségét is kértem, mert ő olyan jó ezekben, én meg elég kézügyetlen voltam. Azt kell mondjam, pompásan szórakoztak és lassan, de biztosan haladnak. Rozi a bagoly sálának "horkolásával" kezdte, de hosszú távú tevékenység lesz az amiragumi állatkák alkotásából.

 

amiragumi_rozi_anyu.jpg

 

Nemcsak az odafigyelés és teljesítmény része szuper, hanem az is, hogy utána tök büszke lesz, hogy ezt ő készítette. Jó, én is így vagyok ám, mert igen régen került ki bármi úgy a kezem alól, ami nem szellemi teljesítmény.. Én az előfizetést ajánlom, mert sok csodás ajándék jár még hozzá, fonaltartó, zsírkréta és sok más helyesség lesz még, egy pöttyös táskára rá is kattantam rendesen,. ITT tudsz mindenféléket megnézni erről (használd az ARIGAMIPROMO kódot!). 

Szóval én megveszem a következő lapszámokat is, az idegeimnek is jót tett a horgolás....D A lányom meg büszke, mert lassan, de biztosan, megtanul amiragumi állatkák "horkolni". 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7117800911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása