Nesze!szer

Kiterítették a lapjaimat: Tarot kártya

2022. február 14.

 

balta_erika_tarot.jpg

 

 

Kártyás jóslás nagyon sokféle létezik, ezt ugye tudjuk. De az a fajta ősi szimbólumrendszer, amivel a Tarot kártya bír, az valami csoda - szerintem. És ez nem is jóslás. Inkább megmutat valami olyat, ami benned van - ezt gondolom.

Balta Erika eléggé expert a témában. Magam is tanultam tarot, de azt kell mondjam, nem mélyedtem el benne igazán. Ő pedig az egyik legjobb, ha nem a legjobb hazai mestertől okul és képzi magát. Kíváncsi voltlam néhány akkut helyzetre az életemben, ezért is találkoztunk. Mondanám úgy, néhány perc alatt rendesen egymásra is hangolódtunk és magam is tanultam tőle. A Tarot kártyáról azt kell tudni, hogy annyiféle jelentése és szintje van, hogy ezt egy életen át lehet tanulni. A számokat is figyelembe kell venni, a bolygókat, amelyek hozzá tartoznak és a kártyák hihetetlen gyönyörű rajzait. Mindenben annyi, de annyi réteg van. Erika tényleg nagy tudora ennek. Kiderült, az se mindegy, hogy az emelt kártyalapokat utána elé vagy magam elé rakom. Ez azt mutatja, tőle várom-e a megoldást vagy magamtól tulajdonképpen. De még ezer és ezer dolgot mond nekem Erika, főleg, amikor kiterítem a lapjaimat. 

 

Nem azt várom tőle, hogy megoldja az életemet, nagyon nem. Ám mivel tarot kedvelő vagyok, pontosan tudom, hogy ott lehet az irány, vagy valami olyan dolog, amit én a mindennapok taposómalmában nem veszek objektíven észre. És jönnek és jönnek a rácsodálkozásaim sorban, hogy oké, akkor ez a szimbólum a kártyán ezt is mutatja, arra is rákérdezek még. Emelő energiát kapok tőle. (Egyébként a fasorig futok el azoktól a segítőktől, akik nem segítenek, hanem lehúzzák a vendégeket. Itt bizony nem ez van, sőt). Erika profi, szókimondó, de azért persze empatikus. Masszírozással is foglalkozik és nem fogom vissza magam, menni fogok oda is, hozzá, mert amit most a lelkemnek adott, tuti, hogy a testemnek is jót tesz majd. Addig pedig lefotózom a kirakásokat, hogy majd újra felidézzem ezeket. És köszönöm a segítséget! 

Erika elérhetősége itt, ha te is belenéznél a lapjaidba:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6317301916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása