Nesze!szer

Úristen, ebbe a hotelbe vissza kell még mennünk!

Puposkodás felsőfokon

2021. november 07.

 

 

20211027_173704_1.jpg

 

20211026_185142.jpg

 

20211026_160007.jpg

 

20211026_162428.jpg

 

 

Vannak napok, amikor úgy érzed, mindenki fura módon téged talál meg mindennel. Nem érted, elfáradsz és nehéz a középpontodban maradnod. A héten volt egy ilyenem. Aztán rájöttem, újra megnézem a képeket, amiket az őszi szünetben fotóztam, amikor Esztergomban jártunk. A Grand Hotel Esztergomban. Ez lesz most az, ami visszahoz a jó rezgésekbe engem. És most mesélek is nektek a szállodáról, mert annyira jó élmény volt!

20211027_195333.jpg

 

Amikor hotelt keresek, két fő szempontom van. 1. Legyen valami különlegesség a gyerekeknek. 2. A felnőttek is tudjanak pihenni. Itt abba is hagyhatnám a postot, mert sajnos itthon kevés szálloda felel meg ennek. Ám utána jön a többi dolog, ami fontos számomra, számunkra. A konyha, hisz eléggé szeretünk enni - és még az, hogy szép legyen a környezet. Így esett a választásom az őszi szünetre a Grand Hotel Esztergomra. Egyáltalán nem ismertem ezt a szállodát, ott megtudtam, hogy azért, mert néhány hónapja nyílt csak. Ami jó volt, hogy gyakorlatilag egy óra alatt odaértünk Budapestről és olyan volt, mintha Ausztriában lennénk. Ezt a színvonalat, kiszolgálást és profizmust nem tapasztaltam vagy igen kevésszer itthon. De mondom az elejéről.

 

20211028_091328.jpg

 

Amikor beértünk a szállodába, nem a gyógyszerem gurult el, hanem az állam esett le. Gyönyorű a hall, a recepciós rész és a bár is, ami szemben található. Ha és amennyiben ez nem lenne elég, egy kedves robot, Pepper is útba igazítja az embert. Ezt én otthon nem mertem megmondani a csemetének, mert tudtam, hogy teljes izgalomban lenne miatt. Így ott találkozott a mókás robottal... aztán napokig nyúzta, de Pepper állta a sarat. Tud válaszolni sok-sok alapkérdésre, elmondja, merre van a játszótér, hogy lehet Esztergomba eljutni és hol az étterem. Nagyon mókás és cuki valahogy az egész.

 

20211026_185928.jpg

 

A bejelentkezésnél nem kellett fél óráig ácsorognom, hamar elmagyaráztak mindent a lányok. Utána felmentünk megnézni a szobát. Ezen a ponton kerestem az államat másodszor. Fantasztikus belsőépítészet és tágas belső tér fogadott bennünket, közvetlen kilátással a Bazilikára.

 

20211027_164216_1.jpg

 

Amit még külön kiemelnék, hogy a gyereknek pótágynak nem egy vékony kis akármi volt berakva, hanem egy nagy kanapé gyakorlatilag. Erre itthon még nem találtam példát, általában parányi kis akármin kellett aludnia, aminek elég nyugtalan alvás volt a vége - másnap jó adag hisztivel kompenzálva ezt. De vissza a Grand Hotelhez. A fürdőszobáért is odáig voltunk, mert egyrészt nagyon cool volt a kinézete, másrészt a világítós tükör egy nőnek a legjobb segítség. Igazán jó minőségű kozmetikumok voltak bekészítve és jó hajszárító is. Na, miután kiámultuk magunkat a szobán, rögtön a játszó részt néztük meg. Bár a rész nem kifejezés. Itt játékbirodalom van a miniknek.

 

Ez olyan volt, mintha az én sport fanatikus lányomnak találták volna ki az egészet. Mert ez gondosan, jól kitalált akadálypálya gyakorlatilag, mintha a Ninja műsorból hozták volna. Kapsz egy órát, azzal elindulsz és pontokat gyűjtesz. Zseni, azt kell mondjam. Közben épp Halloween foglalkozások is voltak a kicsiknek. Én meg lerogytam egy kanapéba és ejtőztem kicsit. Aztán rájöttem, ó, hát megyek én is szórakozni. 

20211027_110525_1.jpg

 

 

A felső szinten van a Bazilika Day Spa. Ide csak felnőttek jöhetnek be, itt ők szaunáznak, pihegnek a jacuzziban, vagy csak egy kávéval a kézben gyönyörködnek a kilátásban. Ha most visszagondolok, ide most rögtön vissza szeretnék menni, olyan csodálatos volt minden perc.

 

20211027_095135_1.jpg

 

Nehéz nem ódákat zengenem az étterem választékáról. Köszönet a konyha összes dolgozójának, még egyszer. Rozi reggelire talált magának mindenféle pelyheket, rózsaszín mázas fánkot és finom narancslevet is. Én pedig isteni tojás variációkat, sok kolbászt, szalámit és ízes paradicsomot, no meg jó minőségű, azaz Dallmayer kávét, hozzá pedig növényi tejet. Estére sülteket ettünk, én egyszer nagyon jó steaket, a lányom pedig az egyik süti miatt még kilenckor is újra beszökött az étterembe, hogy egyen még belőle. Csillagos ötöst kaptak. A bárt is kipróbáltam, jól készítik az Aperolt, ez nálam fontos ismérv és szép magyar borokat tartanak. A városban is sokat csatangoltunk, gyakorlatilag erős 3 perc alatt elértünk mindent. Olyan nehéz hogy ne írjam túl ezt a postot, mert tényleg szuperül éreztük magunkat. Egyetlen dolgot tudnék talán kifogásolni, talán több gluténmentes ételt tarthatnának a reggelinél.

Kellően trendi ez a szálloda és kellően profi is. A személyzet lelkes fiatalokból áll leginkább, akiknél nem azt érzed, hogy unják az egészet és mit csinálnak. (Bocsi, de van némi rossz tapasztalatom.). Nincs mese, ha lehetőséged van, vedd a Grand Hotel Esztergomot a listádra. Ez a néhány nap az az emlékem most, amiből azóta is élek. 

Ps: és ha mész a városba, kérdezz meg előtte, a szállodán kívül hol egyél. Találtam ebédre szintén egy szuper helyet! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4716746698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása