Nesze!szer

Luxuskozmetikum a javából: köszi Jennifer Aniston!

2021. november 05.

 

 

20211024_094458.jpg

 

Olyan régóta kísérletezgetek arckrémekkel, kozmetikumokkal. Szerencsére, nem nagyon problémás a bőröm, de az egészen biztos, hogy minden jó táplálásért nagyon hálás. Nem kenek már mindenféle olyan dolgot rá, amit nem érzek megfelelőnek Kevés ideje van az embernek a fürdőszobában, szerintem adja meg a legjobbat magának és a bőrének. Van, aki táskákra költ, más ruhákra, én leginkább a gyerekemre és jó kozmetikumokra. Anyukámtól hozom ezt, már kislányként láttam, hogy az arcápolás fontos számára. És azt hiszem, én is ezt adom tovább. Szóval számomra a luxus kozmetikumok világa nem luxus, erre szánok. Így találkoztam az Elemis márkával, amely az algák miatt keltette fel az érdeklődésemet. (Na jó, meg brit és azért számomra is arról árulkodik, hogy elég átgondolt és innovatív branddel állunk szemben.)
Eddig ugyanis azt tapasztaltam, az algás krémek gyakorlatilag új életre keltik a bőrt, mintha teljesen megújítanák. Számomra fontos, hogy egy kozmetikum természetes összetevőket tartalmazzon, de a tudomány vívmányait sem vetem meg, főleg, ha nem babra, hanem a bőrömre megy a játék. Valahogy a tudatosságom és a belső megérzésem egyszerre vezet, amikor választok. 
Az Elemis márkát egy Marionnaudban láttam, gyakran betérek ide, mert van kitől kérdeznem és válaszokat is kapok. Az Elemisnél megtudtam, hogy exkluzív növényi és tengeri hatóanyagok találhatóak bennük és minden olyan kincs, ami a földfelszín felett és alatt van. 30 éve működik a brit cég és ahogy utána is gugliztam, elég meggyőző véleményeket olvastam róluk. Nagyon sok külföldi magazinban láttam megjelenésüket és valami elképesztően sok díjat nyertek (több mint 400). Gondoltam, nem véletlenül - így két készítményüket is kipróbáltam, ha már Jennifer Anistonnak és Victoria Beckhamnak bejött, hát csak tudhat valamit - bár ennél azért jóval többet vártam.
20211024_092019.jpg
A Pro-collagen termékcsaládra esett a választásom. Azért, mert ez az, ami elég jó megoldást nyújt a fiatalosabbnak tűnő bőrért. Nappali-, éjszakai ránctalanítő, liftinges bőrfeszesítő és szemránkrém is van, plusz balszam, szérum, arcpakolás, de még permet is. Én a választékból a Pro-Collagen Marine Cream Ultra Rich krémet és az Eye REvive Mask-ot választottam kezdésnek. A krém már első illatolásra megmutatja, hogy ez bizony nagyon tele van hatóanyaggal. Ugye, az algákról már írtam nektek a post elején. Ebben a krémben mediterrán alga található, ami bizonyítottan lassítja az arcbőr öregedését. A ginko bilobáról már hallottatok biztosan, de még fekete akác és rózsa is van benne,ezek nemcsak hidratálnak, hanem lágyítják a finom ráncokat. Majd jön a chlorella, ami erősíti és újrastrukturálja a bőrt - a végén pedgi örök favoritom: a kakaóvaj - ugye, testápolóban is ilyet használok most. De vissza az Elemishez. A krém egy csoda tulajdonképpen, azt kell mondjam. A luxus kozmetikumokra nem véletlenül mondják, hogy luxus. Mert jóval több a hatóanyag benne és ez néhány nap alatt már szemmel is látható. Jóval ruganyosabb lett az arcom, nem olyan szétesett kis akármi. Ennyi hatóanyag okán csak azon csodálkozom, hogy még kibírtam, ne kenjem egyfolytában magamra. Szinte érzed, ahogy a természet és a tehcnika vívmányai egyszerre dolgoznak a bőrfelszíneden és azalatt is. Beleszerettem teljesen, tényleg látható a változás reggelente a fürdőszobában!
Apropó, látás. Hát itt van a szemem. Mit is mondjak? Tele apró ránccal a sarkában. Alul pedig olykor maga a Marianna-árok van, mit szépítsem a dolgot. Kentem én már ide mindent, de mindent. Kevéske hatással, azt kell mondjam. Most viszont ez a sárgás  finomság az Elemistől, ami krémnek és nagyobb ápolásra is bevethető, hát végre napossá változtatta felettem az eget - hogy egy képzavarral éljek. Mondjam az összetevőket? Alga bizony itt is van és E-vitamin is bőven. Ha tudod, hogy másnap fontos, hogyan is nézel ki, akkor éjjelre vidd fel maszkként. Tuti hatásos lesz. Egyébként pedig minden reggel vidd fel, picit masszírozd be, de ne ütögessed, csak finoman, ahogy a bőrrel illik. Primerként is használhatod, mert hamar beszívódik, nagyon csudi az állata. A benne légő alga aminosavakban és polifenolokban gazdag, ez adja a hidratálást. A bokorhere a fáradtság ellen tesz. Nyilván van benne hialuronsav, elég jóféle, ez a textúrát javítja, majd még egy alga, ami segít a megfelelő hidratáltság elérésében. Hihetetlen finom az egész, imádni fogod. Olyan, mintha megajándékoznád magad valami olyannal, amiről mindig is tudtad: jár neked és a bőrödnek. És mit adott nekem ez a szemránckrém? Valahogy sokkal hidratáltabb bőrfelszínt a szemem körül és kevesebb ráncot. Az árkok sem olyan sötétek, mint korábban. Nagyon, de nagyon megszerettem ezt. Mivel a hormonális változások rajtam eléggé látszanak, simán bevetem reggel úgy is, hogy vastagabban kenem fel, kicsit elrohangálok itthon és a maradékot még masszírozgatom. Utána már kiléphetek a nagy világba. Azt kell mondjam, én ezek után az algákkal és az Elemissel vagyok. Hiába, a természetes összetevők és a tudomány együtt teszi a dolgát. A Marionnaud üzletekben kereshetitek, engedjétek meg ezt a hatékony luxust magatoknak! 
20211024_092229.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9916746656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása