Nesze!szer

Az igazi fiatalítás: Esthederm

2020. december 04.

 

img_20201118_114541.jpg

Néhány napja meséltem nektek az Institut Esthederme márkáról. Francia prémiumkozmetikumról van szó, aminek a celluláris víz az alapja. Ezt ugye nem kell mesélni, milyen fontos is egy nő számára, főleg, úgy a harmincas tábla kikerülése után. Mondom is, hogy én miket próbáltam tőlük.

 

Cellular water

Elsőként nyilván a márka alapkövére csaptam le, a Celluláris permetre. Ez egyébként is mániám, mert most, hogy egyfolytában megy a fűtés itthon, kell a víz nekem és az arcomnak is. Nagyon kis finom permetecske ez, ide is készítem mindig magamnak a számítógép mellé és időről-időre fújkálok, ahogy a gyermekem mondja. Amennyiben egyszer újra táskát fogok hordani magamnál, mintegy emberek közé is járok, ez lesz az egyik első, amit magammal viszek. Ez egy szabadalmaztatott formula, ami hasonlóan a bőrben lévő vízhez, tökéletes ozmózisban van a sejtekkel és megnöveli életerejüket. Ez elég fontos szerintem az anti-aging szempontjából, eleve jó érzés, ha amikor fújja az ember, tudatosítja is. Sokkal üdébb utána a bőröm és valahogy a lelkem is. Nagyon szeretem. Ja, sminkre is mehet rá, simán, semmi gond nem lesz. Meg a befáradt szempillaspirálra, de azt hiszem, ezt az előző postban mondtam már. 

img_20201118_115022.jpg

 

Lift&Repair nappali arckrém

Az utóbbi hetekben kerestem, mi is legyen a téli, nappali arckrémem. Arra vágytam, hogy egy tartalmasabb készítményem legyen, ami jól felszívódik és tesz is a bőrömért eleget, lifting hatással is rendelkezik. Az Esthederm választékából a Lift & Repair nappali krémet kenem most egy jó két hete. A szép tégely rögtön megtetszett, igen jól is mutat a fürdőszobában, bár ez mondjuk kevés lenne ahhoz, hogy az arcom is örüljön neki. Maga a krém nem egy súlyos állag, de azért tartalmas. A lifting hatás érdekében és úgy egyáltalán, felfelé krémezem a bőrömet, nem akarom még jobban lefelé húzni. Úgynevezett Soft Focus technológia dolgozik benne, a bőrhibák, a ráncok és a finom barázdák finomodni kezdenek, kevésbé látszanak. Durva, de ez tényleg hatásos, nemcsak a marketing szöveg mondja, hanem az én arcom is. Kisebbek a kis mimikai ráncaim, ami nagyon, de nagyon. Hosszú távként azt ígérik, hogy regenerálja és feszesíti a bőrt. Ezt nagyon várom, de már annak is igazán örülök, amit néhány hét után tapasztaltam. Hidratál és a kis zacskós kinézetét is javítja az arcnak, igazán elégedett vagyok vele.  Azt hiszem, megtaláltam az igazi nappali arckrémemet, nem tágítok mellőle! Bár mondjuk lehet, hogy Anyunak is adok kipróbálni picit, mert szerintem ő is beleszeretne.

E-Vit szérum

Igen, szérum. Mert még mindig és már megint szérum mániás vagyok. Ezért az Esthederm márka megismeréséből sem maradhatott ki egy szérum beszerzése. Van egy kis E-vitamin mániám is, ezért egy komplex, "e-s' megoldás mellett döntöttem.  Az Institut Esthederm az E-vitamin két, egymást kiegészítő, különösen stabil és nagy mennyiségben hozzáadott formáját egyesítette, hogy az E²-vitamin egy komplex és kizárólagos összetételét hozza létre. Ez az egyedülálló összetétel javítja az E-vitamin hasznosulását, és jelentősen megnöveli antioxidáns és csillapító hatást. Ez utóbbi nekem azért hasznos, mert ézékeny a bőröm és a kipirosodás most gyakori nálam, hisz sokat vagyok szélben, levegőn, amikor a kockára fagyás mellett az arcom is kap a hidegből. Végtelenül finom a szérum maga, szinte issza az arcom. Este kenem és ez az egyik legjobb szérum, amivel az utóbbi években találkoztam, pedig megfordult már néhány a fürdőszobában. A krémezés előtt vetem be, már amennyiben kérdés lenne ez számotokra. Aki szérumot szeretne magának és érzékeny a bőrre, annak nagyon ajánlom! 

img_20201118_114905.jpg

 

Összességében:

az Esthederm tényleg prémium szépségápolás. Érzed a termékek textúráján, a gondos csomagoláson, hogy amit adsz magadnak, az arcodnak, az tényleg kiváló minőség. Aki karácsonyra tényleg olyat szeretne adni az Édesanyjának, barátnőjének, aminek a használata valóban szemmel látható - bátran válassza a márkát. És az is, aki önmagát ajándékozná meg egy kiváló francia kozmetikummal, vagy lecserélné és frissítené a bőrápolási rutinját. Én most elkezdem egy éjszakai krémüket is, annyira bejött a márka.... 

Az Institut Esthederm termékeit ITT találod meg, már a weboldalra felnézi is megéri, mert gyönyörű! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4616316544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása