Nesze!szer

13 tévhit a hialuronsavas arcfeltöltésről - saját tapasztalat alapján!

2020. október 13.

 

 

20200721_143429.jpg

10 éve, amikor a blog indult, azt mondtam, én mindent a saját bőrömön akarok megtapasztalni, amiről Irok nektek. Közben trendek jöttek, mentek, a bőrömet egyre jobban ismerem, de a célkitűzésem nem változott. Nemrégiben postoltam arról, hogy érdekel a hialuronsavas arcfeltöltés, mert ez nagyon divatba jött. És micsoda blogger vagyok én... beadtam a derakamat és kipróbáltam, hogy elmesélhessem nektek minden tapasztalatomat. Tettestársam ebben dr. Altmayer Anita doktornő lett, akinek köszönök mindent és most igyekszem minden tévhitre válaszolni és elmondani, mi urbánus legenda ezen a téren is mi nem!
Szóval. Ellátogattam dr. Altmayer Anita doktornőhöz, akinél jártam már konzultáción. Ő vállalkozott arra, hogy a szó átvitt és tényleges formájában beavat engem a hialuronsavas arcfeltöltés rejtelmeibe. Na, mesélem is és kérlek, kérdezzetek utána bátran, hátha valamit kifelejtettem. Jöjjenek a tévhitek és az, én mit éreztem, tapasztaltam.
jpeg-imag1_3_1.jpg
1. Nem fontos, hogy ki csinálja, a lényeg, hogy jó anyaggal töltsék az arcot
Ezt rögtön cáfolnám. Pontosan amiatt, mert nagyon sok fura megoldást láttam már. Pont minap csodálkoztam rá valakire, majd halkan megsúgták, nem jó orvoshoz ment és csomós lett a szájfeltöltése. Mindig nézz utána, kihez mész, kérj referenciát és beszéljetek át mindent. (Akinél esetleg gond lenne, menjen vissza a kezelőorvosához és létezik kioldó injekció is) Én maximálisan megbIztam dr. Altmayer Anita doktornőben, totális flow-élmény volt vele együtt lenni, hisz megértettük egymást és profi!
2. Mindenkinek egyenarca lesz a beavatkozás után
Azt kell mondjam, ez a félsz bennem is élt. Nem egy barátnőmre csodálkoztam rá és nem egy ismert embert láttam már az instán, akiknek valahogy ugyanolyan róka arca van. Bocsi, de ez lett a kifejezésem. Ezért is kértem el Altmayer doktornőtől néhány páciense fényképét. És ezen a ponton megnyugodtam. Ő azt mondta, a cél az, hogy az eredeti arányokat állItsuk vissza és ne legyen 'túltöltés". 
3. Az orvosok mindenkiből ugyanolyat csinálnak
Ez a tévhit tulajdonképpen az előző pont folytatása. Engem először arról kérdezett meg Altmayer doktornő, mi az, ami zavar saját magamon. Utána mondta el, ő mit lát rajtam és hogyan adagolná a hialuronsavat és milyen szakaszai vannak ennek. Ő egy igazi arcszobrász, szóval egy percig sem éreztem, ugyanolyan leszek. Azt is elmesélte, hogy ma már nem divat, sőt... a túlzott töltés. A natural look a trend, csak azt lássuk: hu, de jól nézel ki és ne azt: jaj, mi történt veled?!
4. Mindegy, milyen hialuronsavval csinálják, csak ne legyen drága
A piacon több töltőanyag is található, nyilván. Számomra a Juvederm töltőanyagai garanciát jelentenek, ráadásul, több sűrűségű is van nekik. A hialuronsavnál soha nem mindegy, milyen molekolájú, ezt már többször mondtam nektek. Fontos az is, hogy jól és könnyen beépüljön, ezért is választotta számomra is Altmayer doktornő az Allergan Juvederm töltőanyagát. A modern hialuronsavak egyébként már alkalmasak az alkati, genetikai deformitások korrekciójára is.
5. Napokig nem mehet utána az ember közösségbe
Nem hiszem, hogy bármi ilyesmitől félni kéne. Én másnap ugyanúgy vittem a gyermeket oviba reggel, ráadásul olyan szépen dolgozott a doktornő, hogy az én extra érzékeny arcomon egyetlen kis véraláfutás keletkezett csak, ami alig volt látható, néhány nap múlva pedig teljesen el is tűnt. (Ez a kép a bevatkozás után készült, nézd meg, mennyire nem látszik semmi!)
jpeg-imag1_1.jpg
6. Kimegy a töltőanyag és mélyülnek a korábbi ráncok
Ez Igy, ebben a formában egyáltalán nem igaz. Nyilván minden szervezet más és más, én például gyorsan reagáló tIpus vagyok, de a doktornő elmondta, ettől egyáltalán nem kell félnem, mert nincs a pácienseinél semmi, de semmi ilyen gond. Az ismételt hialuronsav kezelésnek van egy erős saját kollagén képződést stimuláló hatása, így soha nem áll már vissza az eredeti állapot, hanem mindig jobb és jobb lesz és egyre kevesebb anyagot kell betölteni. (Nyilvan aki csak egyszer tölteti magát annál nem lesz ilyen hatás.)
7. Nem fogok megbarátkozni az új arcommal
Barákozás? Szerelem! Amennyiben jó esztétikai bőrgyógyászhoz mész, mint amilyen nekem is volt Altmayer doktornő, szerelmes leszel abba, amit látsz a beavatkozás után. Én ezt láttam azokon, akik tényleg jó kezekben voltak. dr. Altayer Anitát csak ajánlani tudom, nem lesz csalódás!
8. Nem sportolhatok az arcfeltöltés után hetekig
Pontosan. A futás és emelés nem ajánlott néhány napig, hisz gondolj bele, valamit töltöttek az arcodba, ami ha rázkódik, elindulhat lefelé. Nem feltétlenül, de ha ilyen beavatkozásra mész, felejtsd el a Margit-szigetet néhány napig. 
9. Elfelejthetem a többi kozmetikai kezelést!
Igen, nem ajánlott a hialuronsavas arcfeltöltés után ultrahangra menni például. De ilyenkor kezd igazán beépülni a töltőanyag az arcodba, egy hónapig kibIrja az ember arcmasszázs nélkül, nem?!
20200721_141302.jpg
10. Jó krémek kellenek és kész
Sajnos, azt kell mondjam ez nem igaz. A jó hialuronsav beépül és teltebbé teszi az arcot, a ráncokat feltölti. Nemrég én is ezt ajánlottam egy barátnőmnek, akinek a dohányzás miatt vannak elég erős barázdái a szája mellett. Azt krémmel eltüntetni lehetetlen.  (A dermis aljában, ahol  a kollagén termelés van tulajdonképpen - csak injekcióval lehet bejuttatni az anyagot.)
11. Mérhetetlenül drága
Senkinek nem szeretnék a pénztárcájában turkálni és nem is fogok. Minden viszonyItás kérdése. Egységekben mérik  a hialuronsav árát, a kezelési tervnél mindent megbeszélhetsz a doktornővel. Ebben is csak ajánlani tudom Altmayer doktornőt
12. Mindenki látni fogja, csináltattam magamon valamit
Van egy jó hIrem: nem! Ugyanis ennél jobb módszer nem létezik most a szépségápolásban. Itt nincs vágás, csak pici szúrás, ami néhány másodperc után nem is látszik. Az arcodon meg nem óriási változás lesz, gyakorlatilag 2 hét, mire igazán beépül minden. Olyan, mintha egy nyaralásból jönnél haza. Mondjam azt, hogy a családban a pasik észre sem vették? Nem mondom. mert tényleg....D De ehhez persze Altmayer doktornő profizmusa is kellett. 
13. A hialuronsavas arcfeltöltés fáj
Neeeem! Kellemetlen picit, de azt kell mondjam, nekem egy fogászati kezelés sokkal, de sokkal fájdalmasabb, mint a kis arcfeltöltésem volt. Nyilván profi orvos is kell hozzá, amilyen nekem volt, de a hialuronsav lidochaint is tartalmaz. Gyakorlatilag beadják és néhány másodperc múlva már a zsibbadást érzed. Én félálomban töltöttem kb. a beavatkozást. 
)Itt már a beavatkozás után nézem magamat.)
20200721_150414.jpg
Plusz 1: Megbánom
Nyilván csak magamról beszélhetek, de elég boldogságot okozó érzés, amikor reggel nem azt nézed  a tükörben, mennyire plöttyedt a bőröd, mert sokkal, de sokkal élettel telibb és fiatalosabb az arcod. Olyan, mintha kicsit elutaztál volna a Bahamákra... azt hiszem, ezt az érzést elég sokan szeretnék 40 felett reggelente látni! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6316231902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása