Nesze!szer

Eltűnnek az idegesItő barna foltok az arcomról? Teszteltem!

2020. szeptember 07.

 

 

 

20200808_125222_2.jpg

 

Aki követi az instámat, láthatja, hetek óta használom az Eucerin Antipigment termékcsaládját. Az arcomon ugyanis a szülést és a szoptatást követően barna foltok jelentek meg. Nyilván ezt lesminkelem és nem olyan zavaró, de azért nem kedvelem őket annyira....  Szóval. Ez egy teszt tulajdonképpen. Uv-kamerás felvételeket is csináltunk az arcomról, hogy látható legyen majd az eredmény. Ahogy a keresztlányom fogalmaz "nagyon kivi vagyok" az eredményre. 

Eddig ugye én is azt tanácsoltam mindenkinek, nyáron nehogy felvegye a harcot a foltok ellen, mert ilyenkor elég nehéz. Ám ez az Antipigment famIlia még ilyen időben is használható.

Ez a termékcsalád tulajdonképpen 10 évnyi kutatás eredménye. Kifejlesztettek egy thiamidol nevű hatóanyagot, ami űgy tünteti el a barna foltokat, hogy nem roncsolja alatta a bőrt és nem fakul ki, mielőtt bárki félne ettől. Szóval én ezekkel kenem most magam. Van egy reggeli krém, ami spf-es, szerencsére. Van egy éjszakai, amibe ugye már felesleges a fényvédelem, mert maximum álmomban utazik a Karibra napozni, az ágyam sajnos nem ott van. És létezik egy szérum, amiben plusz hialuronsav van még, ez egy dupla tégelyből jön tulajdonképpen, nagyon érdekes, zselés az állaga a végén. Napra nem megyek, de nem bujkálok előle, ez azért logikus. A hiperpigmentáció, vagyis a barna folt sereg ugyanis a napsütés hatására jön elő. Erről persze már Irtam többször nektek és ugye kihangsúlyoztam, hogy akinél ilyen probléma van, ne menjen a napra és amennyiben igen, csak 50-essel fedve. (Egyébként az Antipigmentből napozó is van.). Most tartok kb valahol az 5. héten a használatból és igazán megkedveltem a cuccokat. A szérumot különösen, nagyon jól hidratálttá tette a bőrömet, pedig ugye a kávét fogyasztom leginkább. És hogy mi van a foltjaimmal? Csökkennek!!! És ennek nagyon, de nagyon örülök, kicsit hitetlen voltam ebben az egészben, de kezdem meggyőzni magamat is, hiszen látható, vagyis nem látható, amik ellen küzdök. Bevallom, egyszer voltam többet napon úgy, hogy nem voltam nagyon lekenve, szóval nem a sötét szobában töltöttem a nyarat. A foltjaim viszont sokkal kisebbek, aminek igazán örülök.

Apropó, ha valakit érint még a téma (tudom, hogy igen, mert sokan Irtatok) - akkor hétfőn lesz egy élő beszélgetés az instagram oldalamon erről a témáról, egy szakértővel. Mesélek a tapasztalataimról is bőven, de kérdezhettek is. Addig meg bőszen használom a krémeket tovább, mert eddig igen hatásosak! 

 

eucerin_iglive_event_cover_ok.png

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1916188092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ördöggörcs 2020.09.08. 09:47:03

Bocs, én kipróbáltam a stifteket is. és az összes foltokra kapható Eucerint családot, sőt az éjszakai krémet is. Kitartó voltam, több mint egy évig. Semmit, de semmit nem változtatott a foltjaimon. Nem voltam nagyon foltos, de épp ezért bosszantó, hogy semmi más, csak reklám az egész. Gondolom a kedves högy jó sok pénzt leszakit az Eucerintől!
Sajnálom, ismétlem nem változtatott a foltjaimon.
Üdvözlettel: Magdolna

Ja még annyit, látom moderálják a kommentet, akkor a bejegyzés meg sem fog jelenni!!

beautyka 2020.09.08. 09:47:58

@ördöggörcs: Szia, nekem változtatott a bőrömön, szerencsére. Nem mentél napra, vagy nem szedtél közben valami hormonális gyógyszert? Szép napot!

ördöggörcs 2020.09.09. 13:28:52

@beautyka: Nem mentem napra, ha úgy érted, hogy napoztam-e, nem napoztam. Mint írtam nem volt vészes egyik foltom sem, a klimax után vettem észre, és ennek a terjedését szerettem volna elkerülni. Nem azért írtam a kommentemet, hogy lehuzzak bárkit is, de ha nem volt jó, akkor nem írom, hogy jó volt. Most egy koreai készítményt használok, most látok már változást a foltomon. Ennyit akartam csak leírni. Szép napot!

beautyka 2020.09.09. 13:30:08

@ördöggörcs: persze, ez teljesen érhető!!! Mindenki más, sőt.... Szép napot, ma még nagyon nyár van, szerencsére!
süti beállítások módosítása