Nesze!szer

Amikor napszemüveg modell lettem néhány percre: Ray Ban

2020. július 27.

 

 

dsc_2226.jpg

 

Aki ismer engem, tudja, hogy én még télen sem teszem egy lépést sem napszemüveg nélkül, nagyon fényérzékeny a szemem. Az instán mutattam már nektek, hogy néhány napja alkalmam adódott  a Ray Ban legújabb szemüvegeit próbálgatni, a Ferrari kollekció több darabjába is beleszerettem, de más darabok is megdobogtatták a szIvemet. Mutatok is néhány képet a pózörködésemből és arra biztatok mindenkit, ha jót akartok a szemeteknek, viseljétek a márkát, mert véééégre nem hunyorogtam ezekben és igazán menő fazonok voltak. Kár, hogy mind nem jöhetett haza velem.... 

 

 

Ps: végtelenül jól összerakott kis rendezvény volt, gratula a szervezőknek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9116079946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása