Na most tényleg van új a nap alatt! Ahogy évtizedek óta újra és újra, a Ray-Ban ismét bátran belevág az ismeretlenbe és valami igazán újat hoz ki. Kiolthatatlan kíváncsiságának eredményeként a márka feje tetejére állítja a szemüvegekről alkotott elképzeléseinket, és négy jól ismert uniszex napszemüveg keretét teljesen homorú lencsékkel mutatja be. Ugyanis ezáltal csökkentik a visszatükörződést. A Reverse névre keresztelt kollekció kampányának arca Vittoria Ceretti olasz szupermodell, ő domborít a homorú képeken.
A tökéletes mérnöki tervezésnek és innovatív gyártástechnológiának köszönhetően a lencsék a hagyományos konvex helyett konkáv ívet kaptak, miközben nem veszítettek eddigi precíz optikai tulajdonságaikból.
A magas minőségű tükröződésgátló kezelés eredményeként a lencsék 70%-kal csökkentik a szem számára legérzékenyebb hullámhosszok visszatükröződését. Az új lencsék négy ikonikus modellben debütálnak, így fordítva át a klasszikus dizájnt az avantgárd világába.
„Ray-Ban Reverse kollekciónk valódi forradalmár a szemüvegiparban. A lencsék megtervezéséhez alkalmazott új, szabadalmazott technológiák komoly adatelemzésen alapulnak, így jöhetett létre a lencsék konkáv formája. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy kihívások elé állítsuk magunkat és újragondoljuk, mit tehet a szemüvegipar a felhasználókért” – nyilatkozta a kollekcióról Federico Buffa, az EssilorLuxottica kutatás-fejlesztési igazgató.
Az ergonomikus kialakítású, univerzális keretekkel a Ray-Ban Reverse Aviator, Wayfarer, Caravan és Boyfriend modellek finoman követik az állívet, hogy a lehető legtökéletesebben illeszkedjenek és harmonizáljanak minden arcformához. Mondjuk én imádom az Aviatort és nagggyon kíváncsi vagyok erre meg az állformám is.
Egyébként díjazandó, hogy bolygónk védelmét szem előtt tartva a kollekció olyan alternatív anyagok felhasználásával készült, mint a bioalapú nejlonlencsék acetátkeretek és a 100%-ban újrahasznosított csomagolás, kártya és törlőkendő.
„A legkedveltebb szemüvegmárkaként továbbra is igyekszünk kiaknázni a pozíciónk adta lehetőségeket, miközben az innováció és a technológia eredményeivel gazdagítjuk a már jól ismert, klasszikus modelljeinket” – mondja Francesco Loit, marketingigazgató az EssilorLuxotticánál.
A Ray-Ban Reverse kollekció modelljei május közepétől megvásárolhatóak az Optic World Exclusive üzletekben, én meg tuti, hogy fel akarom próbálni ezeket... és ma előveszem a kedvencemet, mert vééégre süt a nap!