Nesze!szer

A csülköm története. Mese a magyar gazdaságról

2020. április 19.

 

 

csulkom_buthers_kitchen.jpg

 

 

Sok dolog fogalmazódott meg bennem az elmúlt hetekben. És nem úgy, hogy a sarokban ültem gondolkodva, hisz egy gyerek mellett egyfolytában meg kell oldanod valami feladatot. Barátaim veszItették el a munkájukat, nekem projectjeim maradtak félbe és sorolhatnám. Igyekszem mindig segIteni, ha tudok. Mert a gazdaság helyzete, a családok bevételkiesése is gond lesz az elkövetkező időben, ezt pontosan tudjuk. Szerintem az egyik legfontosabb, amit most tehetünk, hogy hazai portékákat vásárolunk, ezzel támogatjuk a honfitársainkat. Ennek egyik része számomra az, hogy gasztrós ismerősöknek, barátoknak is igyekszem azzal segédkezni, hogy az ő főztjüket rendelem, ha nem én főzök itthon. A grillezett, smokerben sült husikért megőrülök. Valamelyik este a szomszédban füstölhettek valahol, mert olyan éhes lettem az illatoktól, hogy nem igaz. Nekünk nincs itthon semmiféle kinti sütögetős dolog, mert valahogy nem jutottunk el idáig. Egy csoportban láttam, hogy postolta valaki, a Bucher's Kitchen a Hentes konyhája, akiket már ismertem az Élesztőházból, elkezdett házhoz (is) kiszállItani. Most ugye nem működnek, de úgy döntöttek, nem küldik el a kollégákat, hanem megpróbálkoznak kivinni a kuncsaftoknak a husikat. Jesszusom, micsoda jó döntés volt ez a részükről, 

 

Néhány nap alatt a Pulled Pork és Pastrami szendvicsektől a csülökig jól megkóstoltunk tőlük sok mindent. A gyerek a csülökért volt oda és vissza, mert szaftos volt a husi belül, ami nálunk fő szermpont. Kétszer is rendeltem ezt, annyira bejött nekem is. Saját csülkünk lett. A húslevesüket is szerette a mini, még a répát is belőle, ami nagy szó - én meg úgy mindent. Ha teheted, próbáld ki te is, a pasik odáig lesznek a csülökért, a tarjáért, a szendókért egészen biztosan. Én meg már kezdek alakilag karanténosodni, de most ez legyen a legnagyobb baj ebben a helyzetben. A smokerben sült ételekre pedig még jobban rákaptam. Köszönöm, hogy itthon sem kell lemondanom ezekről. GazdaságélénkItő intézkedésnek élem meg ezeket az étkezéseinket. 

Az étlapjukat ITT találjátok, nagyon tudom ajánlani!

 fb_img_1587221264355_1.jpg

  

a_hentes_konyhaja_hazhoz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4715623860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása