Nesze!szer

A Tornázz a plüssöddel kitalálója: Vidovszky Sára

2020. április 01.

 

 

 

tornazz_a_plussoddel.jpg

 

Amint elkezdődött az itthoni karantén, tudtam, nekem az állandóan sportoló gyermekem energiáit lekötni lesz a legnehezebb. Elég sok videót kerestem a neten, mindenféléket kipróbáltunk, de a Tornázz a plüssöddetl Youtube videók tetszettek a gyermeknek legjobban. Érdekelni is kezdett, ki is a Vidovszky Sára, aki ezeket az anyagokat feltölti. Vele beszélgettem. Online, persze. 

 

- Onnan ismerjük egymást, hogy nem is ismerjük egymást. Viszont a te tornádra mozgunk a kislányommal. Mikor kezdtél bele a Tornázz a plüssöddel adásokba?
Boldog vagyok, hogy Ti is velünk tornáztok! :-) Március 17.-én osztottam meg az első videómat.
- Honnan jött az ötlet?
- Az ötletet ez a rendkívüli helyzet hozta. Gyógytornászként belegondoltam, hogy mi lesz a gyerekekkel ha hónapokig bezárjuk őket a négy fal közé. Anyaként pedig abba, hogy én hogyan fogom megoldani ezt a helyzetet három kicsi gyerekkel. 
Célom a gyerekek motiválása a napi mozgásra és a szülők tehermentesítése arra a 20 percre amíg a lurkók velem tornáznak. Később jött az ötlet, hogy a tornáimmal a pedagógusoknak is segíteni tudok, aminek szintén nagyon örülök! Szerettem volna valamivel színessé tenni a tornát, ami az átlag magyar háztartásokban biztosan megtalálható, így jöttek képbe a plüssök. 

- Mivel foglalkoztál régebben?
Gyógytornászként dolgoztam a MRE Bethesda Gyermekkórházban, 2017-től harmadik gyermekem születéséig már vezető gyógytornászként segítettem a csapat munkáját. Jelenleg otthon vagyok a három gyerekemmel. 
- Kislányként mi akartál lenni?
- Kicsiként anyuka és tanító néni szerettem volna lenni, majd később gyerekorvos. Az Élet a gyógytorna felé sodort, amiért irtó hálás vagyok. Szenvedélyesen szeretem a munkámat!
tornazz_a_plussoddel2.jpg
- Mit jelent számodra a mozgás?
- Én a mozgással gyógyítok! A mozgás tehát számomra a gyógyítás eszköze. Ezen kívül a magán életemben egy örömforrás. Mozogni jó dolog!
- Mi történik körülötted most az online térben? Elképesztő nézettséged lett.
- Hihetetlen, ami velem az elmúlt két hétben történt. Álmomban nem gondoltam, hogy ez ilyen népszerű lesz. Eddig 10 videóm került fel a youtube csatornámra. Összesen több, mint 98E megtekintés és több, mint 1500 feliratkozóm van. A facebook oldalon pedig több, mint 3000 követő. Több, mint 150 iskola és óvoda jelezte már nekem, hogy velünk tornázik. Készül a tornazzaplussoddel.hu weboldal és elindult az instagram (tornazz.a.plussoddel) oldal is. Rengeteg privát üzenetet és e-mailt kapok. Igyekszem mindenkinek válaszolni. 
Boldog vagyok, ha minél több gyereket sikerül mozgásra ösztönöznöm! Bele sem akarok gondolni, hogy mi lesz azokkal, akik most hónapokig nem mozognak.
- Van valami titkod? Szeretnél üzenni a veled tornázóknak?
- A titkom talán annyi, hogy nagyon szeretem a gyerekeket és a munkámat is. Ezt a kettőt ötvözhetem a Tornázz a plüssöddel! oldalon. 
(Najó, talán a kávé szenvedélyem is segít abban, hogy bírjam a tempót! :-) )
Azt szeretném üzenni, hogy maradjanak otthon, koncentráljanak a pozitív dolgokra, mozogjanak minden nap! A felhők felett mindig süt a nap! 
tornazz_a_plussoddel_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3115573712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása