Nesze!szer

Hiánypótló oldal az instán!

2019. december 21.

 

 

workhard.jpg

 

Néhány napja egy, a kreativitásából élő ismerősöm ajánlotta számomra ezt az oldalt az instán. Rögtön '"bekövettem". Zseniális. Dolgozzingyen.hulyeneknezunk a  neve. Engem is igen sokszor találnak meg számuzkra visszautasithatatlan ajánlatokkal, ami az adott cégnek lenne jó, én viszon a gázszámlát nem fizetném ki belőle, viszont sokat dolgozhatnék ingyé. Nem spojlerezek, mert elég ütős sztorik vannak fent az oldalon, magam is küldtem már be gyöngyszemet az életemből. Mert azért én is szép láncsort tudnék összerakni az ötleteljünk és dobj össze egy ütős pr-kampányt, vagy találd ki te az új cég nevét, te úgyis mindenkit ismersz és olyan jó ötleteid vannak kezdetű szövegekből...D Neked is van sztorid?

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3115361246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása