Nesze!szer

Egy igazi mesebeli kávézó a tizenhatban!

2019. december 20.

 

veranda_nyit.jpg

 

Igen, mindig keresem az új és jó helyeket. Ami olyanokat, ami második otthon lehet gyakorlatilag, körülöleli az embert. És lehet, hogy ezt csak úgy nevezik: delikát. A belvárosban vannak törzshelyeim, Budán is, de a tizenhatodik kerület mindig egy átutazó rész volt számomra, illetve laktunk is itt, de a szolgáltatóipar rész erősen döcögött vagy inkább hiányjelet mutatott.

veranda_reggelis.jpg

 

Adventi vásárra mentem (Kertvárosi Adventi Vásár, most is van még!) egy hétvégén Anka barátném invitálására és kincset találtam. A vásárban is persze, de ráleltem egy Veranda nevű "intézményre' az Újszász utcában.. Egy olyan helyet találtam, ami maga a kedvesség, puhaság, minőségi időtöltés, olyan cukrászati termékek, hogy álmomban visszasirom a krémest, a habot, és de hülye voltam, hogy nem vettem tepertőkrémet és mindent. Olyan a hely, hogy járni akarok ide. Csoda, de tényleg. Családdal, egyedül, barátnővel. Ez lett a hab a tizenhatodik kerület tortáján, én ebbe pedig belekóstolok még jó sokszor, mert tényleg egy igazi szív hely, nem más! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2115359734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása