Nesze!szer

Vidám vasárnap

2019. december 14.

 

piros_bogres.jpg

 

A szeretet nem döntés, hanem érzelem, fellobban, aztán kihuny, és kész. Nem lehet visszacsinálni.
Vagy összekeverem a szeretetet valami hormonális, pillanatnyi örömmel?
Mert ha hosszú távon akarok szeretni, az döntés nélkül nem megy.
Fáj a fejem, de úgy döntök, így is szeretem.
Rossz a kedvem, de úgy döntök, így is szeretem.
Öregszik, de úgy döntök, így is szeretem.
Öregszem, de úgy döntök, így is szeretem.
Felbosszant, de úgy döntök, így is szeretem.
Felbosszantom, de úgy döntök, így is szeretem.
Mert úgy döntöttem, akár van örömérzés akár nincs, minden nap elindulok felé.
Az már csak plusz ajándék, hogy ez a sok döntés sokkal mélyebb örömöket szül, mint a korábbi fellángolások.

Lackfi János

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4615336288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása