Azt gondolom, sokszor tényleg mérhetetlenül képmutató és hamis világban élünk. Ezt nem keserűségből brümmögöm itt, csak az embernek tudnia kell, hogy ne fogadjon el és ne vegyen készpénznek mindent, sőt. A kozmetikai iparágában főként. Sokszor az öregedésgátló krémeket 18 éves lányokkal reklámozzák, ami szerintem nem igazán jó üzenet. Most egy olyan dologról mesélnék, ami számomra igazán példás. A Helia-D ugyanis az általam igazán nagyra becsült Pataki Ágit kérte most fel az anti-aging termékei arcának (Cell Concept termékcsalád). Ágit, mint embert kedvelem, nőként pedig tisztelem, hisz szerintem sokaknak mutat példát. Nem abból él, hogy egykor ünnepelt modell volt, most már a filmezés teszi ki az életét és sok-sok munkát tesz ebbe bele. Az új óriásplakát, vagyis építési háló most az Astoriánál látható is, a termékekhez pedig Ági képével szórólapok is készültek. A tévében a reklámot Dobos Tamás készítette, vele még fotósként dolgoztam anno. A fényképeket pedig a csodás Falus Kriszta készítette. Maguk ezek az új, ránctalanító termékek nagyon jó összetevőkből állnak, nem mondom, hogy már kipróbáltam őket, mert ez nem lenne igaz. Orchidea őssejt van bennük, a nappali arckrémnek elléggé bejön az illata is, nyilván megint a barackolaj miatt, mert azt eléggé kedvelem. És hát ott a retinol, meg az E-vitamin és sok más jóság. Közönségcikk kategóriában szereintem elég jó termékek lehetnek, 45 éves kor felett ajánlják. Nappali- éjszakai krém, feszesítő szemkörnyékápoló és argán olajas kézkrém található benne és egyáltalán nem drága, sőt.