Nesze!szer

Smoothie: de az meg mi fán terem?

2019. július 31.

 

 

siobelso1.jpg

 

Divatok jönnek, divatok mennek, de van, ami mindig trendi lesz, bármilyen szelek is fújnak. Ez pedig nem más, mint az egészség. Írtam már nektek arról, vagy érzékeltettem, hogy mostanában kénytelen voltam ráállni az életemben egy magamra jobban odafigyelős útra. Ez pedig nemcsak azt jelenti, hogy hű, de mantrázok minden áldott nap, mert nem. Inkább azt, hogy ezt-azt száműztem az étkezésemből, a hűtőből. De mondjuk van egy csomó dolog, ami nem és nem volt könnyű. Mert elég rohanó életet élek és útközben mit tudsz megvenni, ha éhes vagy? Egy jó feljfújt péksütit, ami tele van mindennel és hát az egészség szó a metrós pékségek relációiban fel nem merülhet. És bármilyen fura is, elég gyakran vagyok éhes. A világ több városában kattantam már rá a smoothie fogalmára, műfajára. Van is egy barátnőm, akinek volt egy cuki kis helye, ahol frissen készítették ezeket. Na, azóta se találtam ilyesmit itthon. Illetve, ami leltem, hát... ööö, na jó, hagyjuk (azért bátran bombázzatok lelőhelyekkel!).

Tudatosságom újabb szintje, hogy mint régen, sportolósabb koromban, most is a címkéket vadászom a termékeket. Így most smoothie olvasásokba is kezdtem. Azért, mert ez tök jó, hogy útközben is beszerezhetem, megihatom és gyümölcsöt veszek magamhoz, nem mindenféle mást, ami hasznos számomra, azt gondolom. Nem fogok most nektek összehasonlítást csinálni, de leírom, amire rábukkantam, honnan jön. Illetve a gyümik, amik bennük vannak, hol teremnek. Na jó, még annyit, hogy félig-meddig balatoni lányként találkoztam ezzel, ugyanis nyilván minden olyasmihez húz a szívem, ami valahogy kapcsolatos ezzel a térséggel. Egyébként a smoothie, mint műfaj története az 1930-as évektől kezdődik, akkor kezdték el Amerikában inni a gyümölcspépalapú italokat, melyek eredendően Brazíliából jöttek. 10 évvel később már egy szakácskönyvben is szerepel egy banana smoothie recept. Aztán jött az ananászos. Egyébként a turmixgéppel készült ételekre kezdték a smoothie nevet használni, A hatvanas-hetvenes években már mindenféle gyümit összeturmixoltak, aztán a nyolcvanas évek körül kezdett egyre jobban terjedni ez, az egészség hívei körében. És milyen jó is, hogy önálló műfaj lett. 

Elég sokat kóstoltam már itthon a műfajból, de azt hiszem, ezt mondtam. Az a szerencsém, hogy siófoki kötődésű gyerekként én ugye a Sió termékein nőttem fel, így nyilván a cég termékeit beszereztem. Na, 3 fajta is van. Erdei piros bogyós, Trópusi mangós és Fahéjas birs. A mangós lett a nagy kedvencem, az valami kihagyhatatlanul isteni, de a másik kettőt is imádom. Az Erdei Piros Bogyós tele van antioxidánsokkal, a Trópusi Mangó egzotikus tájakra repít (akár Budapestről is), a Fahéjas Birs pedig a gyerekkorodba.

 

sio19017_smoothie_bannerek_neszeszer_640x360_berry_v2.jpg

 

 

 

smoothie2.jpg

 

És ezekben tényleg gyümölcs van!!! Behűtve isteni, egészséges innivalóhoz jutsz, ami simán kivált egy kisebb étkezést is. Nagyon ajánlom nyárra ezeket az italokat, ha találkoztok a Sió smoothiek-kal, tegyetek egy próbát.Ígérem, gyümölcsöző lesz a viszony! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7614947228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása