Nesze!szer

Ezt tuti, hogy leutánozza majd a többi cég!

2019. július 08.

 

 

ageloc.jpg

 

Mindenkinél más az, amire igazán szüksége van az arcának. Az én szemem bizony eléggé ráncos, nyilván sokkal többet kéne innom, aludnom és nyugodtabb életet élnem. Ám, amíg ezt nem lehet egy dobozban megvásárolni, keresem a megoldást egyfolytában. Nyilván kenem így, kenem úgy, ezzel, azzal. Nem parásan és nem mániákusan, de igyekszem nem elfelejteni, bár volt, hogy olyan fáradt voltam, hogy reggel az éjszakai arckrémet vittem fel. Na szóval. Elég szép gépparkom van ám itthon, használom is őket, csak mindig az idegesített, hogy a szemkörnyéket hagyjam ki. Oké, de pont ez a leggázabb nálam. És most a gépesítésben újdonságra leltem. A Nu Skin ageLOC Lumispa Accent véééégre a szemem mellett is ápol. Így végre mélyebben be tudom vinni a hatóanyagokat és a kis fejecske simító erejét is élvezhetem. Ez most nem reklám, nem azért mondom. Egyszerűen nekem ez tényleg örömteli dolog, mert úgy érzem, itthon is tehetek a szemráncaim ellen valamit, nemcsak krémekkel. Nekem nagyon bejött ez a kis szilikon fej, ami külön is megvásárolható, ha már van otthon masinád. Az IdealEyes ápolóval ajánlják, ami elég jó összetevőket tartalmaz. A két jelenlegi kozmetikai nagyágyú, a peptid-komplex és a C-vitamin is megtalálható benne (Tetra-hexid-decil aszkorbát) meg szklavát, ami a bőr mélyebb rétegében megköti a vizet. Maga a fej, amivel dolgozol, szilikonból van. Ilyen kis bizgere, de nagyon cuki. Átcserélni nagyon könnyű, nem kell szenvedni vele. Mondjuk, némileg vicces, amikor beveted, kicsit fegyverkezős hatást kelt. De tényleg imádni fogod. Ha belefér a kasszába ez a költés, ajánlom! Én ugyanis biztos vagyok benne, hogy sok cég leutánozza majd a kis szemrevalóságot!

 

 

img1808_lumispa-accent_00059.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4214927008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása