Nesze!szer

Konyakot vagy parfümöt kérsz? Mindkettőt!

2018. szeptember 02.

 

frapin_nyit.jpg

 

 

A nyáron beleszerettem egy illatba, de nagyon. Egyetlen probléma volt csak vele, hogy két óra múlva már csak emlék volt. Nyilván nem niche az, amit említettem. Igazából, ha tehetném, mindenkinek azt ajánlanám, találja meg a maga kedvenc niche parfümből is. Több szempontból is, de a tartósság miatt is. Én a héten új szerelemre leltem. Nem vagyok egy nagy konyakos, utolsó emlékem, amikor Norvégiában iszonyatos hidegben hánykolódtunk egy hajón és Frapint kortyoltunk és az jó volt. Ezért is örültem, amikor Zólyomi Zsolt elmondta, jön Magyarországra David Frossard, aki az 1270-ben alapított konyakház illatainak megálmodója. A Frapin család a Grande Champagne régióban, a Chateau de Fontpinot kastélyban él és készíti a finom nedűket és parfümökben a legjobb orrokkal dolgoznak. Igazság szerint, mivel képen még nem ismertem Davidet, egy piperkőc pasira gondoltam, aztán megjött a kreatív emberke, aki sármos volt, jó fej, tetovált és vicces és még a barátnője is jó arc volt, sőt.

A Ritz-Carltonban volt az összejövetel, kaptunk konyakos koktélt és mesélt az illatokról, hogy hogyan születnek. A speakeasy-ről, ami egy bár típus és már hallottam róla. És egy másikról, ami az erős nők illata. Hát, az nekem túl erős volt. A kedvencem az 1270 lett. Kandírozott narancs, dió, mazsola, szilva, karamellizált kakaó, tonkabab, szőlővirág, hársfa, bors és társai van benne, nyilván a nagy kedvencem, a vanília mellett. De a sorból mindegyik csodás. És nem tucat, férfi és nő is használhatja és egy igazi történet van mindegyikben. Öröm és méltóság ilyet viselni, meg ugye legális alkoholizálás napközben..D Aki megillatolná a Frapin parfümöket, már a másik oldalon keresse Zólyomi Zsolt boltját, a Ritz-Carlton oldalában! 

Ps: az illat, amit kifújtam előző este, másnap is bőven érezhető volt a papírkán és a ruhám szélén is!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7514217453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása