Nesze!szer

Anti aging arctisztító: megéri az árát?

50 ezer forint sok vagy kevés? Teszt alatt a foreo luna 2

2017. július 17.

 

 

fullsizerender_11.jpg

 

Lelki szinten mindig tudja az ember, ha valami újat szeretnénk kezdeni, akkor bizony, az előző kört el kell engedni. Sokan ezt nem tartják be, pedig... Az arcbőr is ilyen. Teljesen mindegy, mit kensz rá, ha nincs rendesen megtisztított, jó állapotú felület. Ugye... magot is csak megfelelő táptalajba lehet ültetni. 

Minden héten minimum egyszer radírozom az arcomat, de van olyan időszak, amikor gyakrabban is. Ha sokat járkálok a városban, akkor egész egyszerűen a vattapamacson is látom, hogy a por és homok rendesen szennyez. Vannak itthon arctisztító kefék, de valahogy egy idő után már lejöttem a használatukról. Nem éreztem mindig higiénikusnak egy idő után, persze, új és új fejeket is kellett venni. Néhány hete elkezdtem kipróbálni a Foreo nemrég behozott újdonságát. Hát... mit is mondjak? Először az tetszett benne, hogy milyen jó a design. Igen, nőből vagyok, én vagyok az átlag vásárló, akit egy érdekes színnel és formával meg lehet fogni. Ez nem szőrkefével dolgozik, hanem úgy néz ki, mint egy nagyobb kavics. És a sörték szilikonból vannak. Kézbe venni elég jó. Ami nekem nem igazán tetszik még, hogy túl erősen kell nyomni a gombot, hogy beinduljon. Lehet, hogy ez csak az én bibim, de annyira fáradt a kezem sokszor a számítógép billentyűinek verésétől, hogy szeretem a könnyen indítható cuccokat. Először nem tudtam, mikor vessem be az arctisztítót és hogy is induljak neki a dolognak. Szerencsére nagyon kompakt kis cuccba csomagolták az egészet, mindenféle jóságot kapsz hozzá és kis ábrás dolgot is. Innen láttam, hogy milyen irányba csináljam az arctisztítást és milyen vonalakkal az anti aging programot (kevesebb ráncod lesz!). A tisztításnál 15 másodpercenként pittyent egyet, hogy ne vidd túlzásba az adott zónát. A fokozatokat magam állíthatom, ami szerintem szuper. (Az ember szépen megtanulja az évek alatt, hogy mindenkinek más és más a fájdalomküszöbe. Az enyém szerencsére nem olyan gázos, de az kell mondjam, arckezeléseknél azért vannak pontok, amelyek rendesen érzékenyebbek.) A kedvenc arctisztítóddal kell használni a foreo 2-t, ez gondolom, hogy senkinek nem okoz nehézséget. Ha én is megugrottam ezt a magasságot...D

img_1334.JPG

 

Most leírok nektek néhány műszaki paramétert, amelyekkel én is találkoztam még az első használat előtt és felkeltették az érdeklődésemet:

• Arctisztító és öregedésgátló készülék
• Öregedésgátló üzemmód a ráncok kisimítása és kifeszítése érdekében
• Finom szilikon érintőpontok
• 12-féle sebesség és intenzitás
• T-Sonic™ technológia 8000 pulzáló mozgással percenként
• Nincs szükség pótfejekre
• 1 óra alatt feltölthető akár 450 használatra
• Hipoallergén, testbiztos és nem porózus szilikon, amely könnyen tisztítható és megakadályozza a baktériumok lerakódását
• 35-ször higiénikusabb, mint a nejlon tisztítókefék
• Könnyű és könnyen hordozható
• Teljesen vízálló 
• USB-csatlakozó
• 2 éves korlátozott garancia és 10 éves minőségi garancia

fullsizerender_12.jpg

 

Mit tapasztaltam?

Konkrétan rákattantam a cuccra. Az első bevetés után már sokkal finomabb lett a bőrfelszínem. Az a fajta, ami után azon kapod magad, hogy újra simized az arcodat napközben. Iszonyat könnyű dolgozni vele, siklik rendesen. Nem fáj, nem csíp és végre egy készülék, aminél nem kell ezt mondani: a szépségért meg kell szenvedni. Mert ez nem szenvedés, hanem némi függés lesz egy idő után. Jobban szívódnak fel a krémek és csillogóbb (kevésbé fakó) a bőröd is, hisz pici izékkel masszírozod. Több változat is kapható, attól függően, hogy milyen is az orcád (száraz, olajos stb...) Ajánlatos jól odafigyelni, mert tényleg elég okos készülékről van szó. Mondhatnám azt, hogy azóta reggel és este is ezt használom. De nekem az életben nem lesz ennyi időm, percem, pedig gyorsan kész vagyok vele. Inkább egy héten háromszor-négyszer vetem be. Konkrétan, ha lenne több időegységem rá, egészen biztos, hogy a fájásig tisztítanám és öregedésgátolnám az arcomat, mert imádom ezt a kék cukiságomat. Ja, maga a szerkentyű gyönyörűen megáll a lábán, hosszú napokig nem kell tölteni sem, ami számomra csodálatos hír, mert az életben nem vittem el még ruhát sem bevetetni sehová, ha úgy vettem meg, kicsit nagy. Ilyen vagyok és kész, elfogadtam magamat...D Ha valamit sokszor kell tölteni, tisztítani, javítani, nálam megbukik. De szerencsére a Foreo Luna 2 átment a vizsgán, nem kell sok izé hozzá. Ha fontos helyre megyek, akkor biztos, hogy előveszem reggel, mert sokkal szebben mutat a smink az arcomon. A minap a tv2-be mentem reggel és egész konkrétan 3 órát sikerült aludnom előtte. Ami azért lássuk be, nem sok. Elővettem a kis kék készülékemet és felébresztettem az arcomat. A bőröm szép volt, a testem aludt alatta...D 

Megéri-e az árát?

50 ezer forint nem kevés pénz. De mindenkinek más a sok és a kevés, másból gazdálkodunk. Svéd gyártmányról van szó, tehát nem egy összetákolt kínai kis izé bizé. Garanciát is kapsz rá és megbízható. Ha teheted és fontos a szépséged, a bőröd állapota, akkor jó döntés. A Douglas üzleteiben megnézheted, melyik való a te bőrödnek. Én rég találkoztam ilyen szuper "háztartási kisgéppel". Nyaraláshoz is simán viheted magaddal, helyes kis tokocskát is kapsz hozzá és a töltőt sem kell vinni. Mennyivel jobb mint a sima vatta-arctisztító kombó? Sokkal! Alkoholos vagy benzines dolgot soha ne vess be hozzá, tudod, a szilikon nem örülne. És minden bevetés után mosd ki gyorsan!  Folyó víz alá teszed, néhány másodperc és már kész is.

Most illene valami végtelen bölcs és sommás gondolattal zárnom ezt a postot. Azt kell mondjam, ha fontos számodra a szépséged és nem apasztja le nagyon a házi kasszát a befektetés, fektess be egy foreo luna 2-be. Nem fogod megbánni! És felejtsd el, hogy a szépségért meg kell szenvedni... ez is csak egy olyan duma, mint amikor a gyerekeknek mondják: ha sok vizet iszol, béka nő a hasadba! Nőtt már nektek? Ugye, nem! Mondtam! 

(A Foreo Luna 2 ára 54 392 Ft akciósan jelenleg és a Douglas üzleteiben vásárolhatod meg. Egyébként 67 990 )

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9212669057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása