Nesze!szer

Hajtej teszt - Nivea

2017. április 24.

 

 

nivea-hairmilk-range.png

 

Ez nem lesz egy csöpögős történet. Ez inkább egy száraz sztori. Pont azért, mert az a hajam problémája, hogy száraz, de nagyon. Ahogy kisüt az első normális tavaszi napsugárka, rőzsévé változik minden a fejemen. Most tragikomikus az, amit hordok. De tényleg. Így gondoltam, kipróbálom a Nivea új hajtejét. Ugyanis ez terjproteinekkel ígéri a megváltás és belülről építi fel újra a betegecske hajat. 

Semmiféle hosszú, ápolós, bepakolós cuccra nincs időm itthon. Én még hajmosás közben is a szárítóról pakolom el a ruhákat, két fújás között telefonálok és a lábammal karikázom. Nyilván nem ez adja a szép hosszú hajat, de ezzel tisztában vagyok. Szóval, fogtam és elővettem a Nivea újtonságait. A samponnak nagyon tetszett az állaga. De tényleg. Valahogy más, mint a többi. Sitty és sutty megvoltam a mosás-öblítés funkciókkal, többször is ugye. Utána törölköző szárazra (na jó, majdnem) suvickoltam a fejemet és jött a balzsam. Rövid ideig hagytam csak fent, közben csörgött a mobil, nincs itt kecmecre idő. Direkt nem akartam hajolajat, vagy valami plusz cuccot feltenni még, hogy lássam, tényleg mit csinál. De jót tett. Sokkal, de sokkal puhább lett a hajam. Sajnos, a lenövést nem orvosolta hajtőben, de azt most úgyis egy másik termék kipróbálása okán növesztem. Nekem bejött ez az új sampon és balzsam. Nem lapította le, hanem belülről építette kis beteg tincsecskéimet. Olyan normális hajúnak tűnök most, a rőzse már a múlté. Azt nem tudom, néhány nap múlva milyen lesz, de most jó. Ti próbáltátok már? 

Nivea hairmilk sampom normrál hajra 250 ml - 799 Ft, balzsam 799 Ft

 

nivea_hajtej.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3312449853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása