Nesze!szer

És a hajam fellélegzett: Kevin Murphy köszi!

2024. január 16.

 

 

hajszaritas1.jpg

 

Állandó téma nálunk itthon, hogy milyen kócos a hajam. Hiába, a gyerekemnek ez fontos topic. Nekem viszont nagyon gubancolódós a rőzsém, télen meg egyfolytában garbót hordok, ami csak tetézi a dolgot. Állandóan keresem-kutatom, mit is használjak, hogy ne kelljen a hajammal bajlódnom. Tudom hogy van, akinek ez napi rutin, de én  a megmosom és megyek típus vagyok.

Nemrégiben Újpesten jártam, egy hihetetlen jó szalonban. Kicsi, barátságos és profi, így foglalnám össze. Ők Kevin Murphy készítményekkel dolgoznak és én nagyon régen használtam már ezt a márkát. Na most belecsaptam a tutiba, szuper kezelést kaptam, ami hosszabb távon is javítja a haj textúráját. Szükség is volt rá, na mesélem.

 A legfontosabb tudnivaló, hogy az  az AHA savak lehámlasztják az elhalt, száraz, durva részecskéket és a kezelések pótolják az elvesztett nedvességet, garantálva a puha tapintású és csillogó hajat. A szalonkezelések összeállítása egyénre szabottan történik a fejbőr és a haj aktuális igényei és állapota alapján, természetesen így volt ez nálam is. A kezelések lelke az ampullás extra táplálás, amelyek az előkészítésnek köszönhetően mélyen a hajszálakba jutva heteken keresztül fejtik ki jótékony hatásukat, belülről építve, erősítve a hajszerkezetet. A TREAT.ME kezelés hatása 4-6 hétig érvényesül Kúraszerű alkalmazásával a hajszerkezet tartós javulása érhető el. Két "beavatkozás" között, illetve a kúra végén a vendég számára hajtípusának megfelelő MASQUE otthoni használata javasolt. Hajerősítő, újraépítő kezelés, különböző haj- és fejbőr típusokra. 

Mondom is, milyen lépései voltak a kezelésemnek:

1. haj-és fejbőr méregtelenítése, mélytisztítás, fejbőr radírozás. (Ezt imádtam, mert tényleg úgy éreztem, végre sok mindentől megszabadulok, ami nem kell!)

2. hidratáló-ápoló samponozás

3. ampulla felvitele elixírrel

4. meleg törölközős borítás/“dunsztolás”

5. öblítés

6. frizura szárítás - és persze közben jó kis csevegés.

 

Csodás volt az egész együtt, a kényeztetés nekem és a hajamnak, fejbőrömnek is. Minden héten elviselném, de tényleg. Persze, a treat.me-re nem festéskor mész, hanem festések között (már, ha neked is festett a hajad!) És 3 alkalom a tuti, de én ugye egy nagyon gyors típus vagyok és elsőre látszott már a hatása. Jóóóóval puhább és fényesebb lett a hajam és hogy itthon is minden rendben legyen, hoztam haza sampont és balzsamot is. Mondjuk, ennek már a kinézetébe is beleszeret az ember, de ráadásul szuper is és újrahasznosított anyagból készül a flakon. Csak ajánlani tudom a treat.me kezelést és a a Murphy termékeket. ITT mindent megtalálsz! Nekem meg nem kell azt hallgatnom egy darabig hogy milyen kócos a hajam....D

 

hajszaritas3_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6718299463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása