Nesze!szer

Emma Watson és a Péter Pán szindróma

2013. május 18.

emma1.jpg

Korábban már meséltünk Emma Watson soron következő, a The Bling Ring című filmjéről amit a napokban mutattak be a 66. cannes-i filmfesztiválon. A Sofia Coppola  rendezte dráma főszereplőjét egyből címlapra is fotózta a W magazin június-júliusi száma, amelynek hasábjain Emma mesélt egy picit a nem is olyan távoli gyerekkoráról: "Mindig is komoly gyerek voltam. Emlékszem, hogy 13 évesen az osztályban a lányok éppen arról csacsogtak, hogy 'X megfogja csókolni Y-t...', amire én azt mondtam: 'Ugyan már, ez hülyeség! Túl fiatalok ahhoz, hogy ez bármit is számítson - még csak nem is ismerik egymást. Időpocsékolás!' - visszagondolva csoda, hogy voltak barátaim." A 23 éves színésznő azt is elárulta, hogy nagyon nem akart felnőni: "Későn érő típus vagyok: egészen 22 éves koromig sportmelltartót hordtam. Különösebben sosem foglalkoztatott a tény, hogy szexi legyek és akárkit is levegyek a lábáról. Nem siettem igazi nővé válni." Szerintünk éppen emiatt lesz valaki vonzó - éppen, mint Emma Watson!
Nesze!Dia
bling-ring-poster.jpg
emma2.jpg
emma3_1.jpg
emma5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr665305418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.19. 17:49:26

még messze az igazi nőtől, de jó úton halad.

Bambano 2013.05.19. 19:18:35

sportmelltartót hordott? minek?

Liquid_Night 2013.05.20. 07:43:04

Ha a nőre mint élvezeti cikkre tekintünk, akkor pont tökéletes: már látszik benne valami ami kifinomultan feminin, de sanszosan még hibátlanul hamvas, feszes cici és narancsbőr-mentes popsi. Avagy már van benne valami nem csak szexi, hanem méltóság is, de még nem vesztette el az ártatlanságát...

A kérdés az, hogy én vagyok-e soviniszta ha észreveszem ezt, vagy az újság és a blog, amiért pont ezért az arcomba tolják...

(aztán persze lehet, hogy amit a képen látunk, az csak egy lány akit mások szépen pózokba állítottak - de nem akarom elrontani a "varázst") :d
süti beállítások módosítása