Nesze!szer

I love...

2011. június 15.
 
A minap jártamban-keltemben betévedtem a Douglas illatszerboltba. Nem volt szándékomban semmit vásárolni (persze ez egyáltalán nem igaz, hiszen ott mindig lehet találni valami újat ami még nincs a fürdőszobában), de megakadt a szemem egy új saját márkás termékcsaládon az "I love..."-on, azon belül a kókuszos testápolón, tusfürdőn, testradiron, és ajakbalzsamon. Gondoltam ez is mint az összes többi (mármint az a kevés fellelhető kókusz "illatú" termék ami Budapesten megtalálható) műillatú és még csak távolról sem hasonlít a kókusz igazi illatára. Ha mégis akkor még csak véletlenül sem bírja a bőröm. Nem vagyok egy túlságosan érzékeny típus, de volt már kellemetlen élményem nem kifejezetten a márka egy fajta termékével, hanem az összessel kapcsolatban. Gondolom nem sokan vagyunk olyanok akik mindentől kipattognak. Na tehát kibontottam a tusfürdőt és az illattól a régi Bounty reklám gyönyürű kék szemű barna bőrű főhőse ugrott a gondolataimba. Hihetetlenül finom illatot éreztem. Gyorsan be is tettem a kosárba, még mellé csaptam egy testradírt, mert ugye nagyon fontos annak aki rendszeresen szoláriumba jár! Haza érve első dolgom volt, hogy kipróbáltam. A hatás nem maradt el, megint a bounty fiú, majdhogy nem ő mosta meg a hátam. Rendszeres probléma a tusfürdőknél, hogy az illatuk nem tart sokáig, szinte a törülközést követően el is illan. De ennek megmaradt. Nem bántam meg.
Minden termék egységáron kapható 1290.- forintért. Megéri az árát.
Illatok: eper - turmix, málna - szeder, vanília - fagylalt, kókuszdió - tejszín.
 
 
Nesze!B

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr412986298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása