"A parfüm egy műalkotás, az őt rejtő üvegnek is egy mesterműnek kell lennie".
Robert Ricci
Ez a csaj pimaszabb, mint a nővérei. A Calabria-i citrom és a Calpirinha lime ritka, luxus kivonatát sűrítette egy couture stílusú üvegbe, amelyet az '50-es évek ikonikus alma formájú Fille d'Eve parfüm üvege ihletett. A Marc Lalique és Robert Ricci tervezőpáros az egyéni szabadságot a nőiesség kifejezesévé formálta. Ez ma már a Nina Ricci Ház művészeti öröksége, amit újragondoltak a Nina L'Elixir elkészítésekor. Az új Nina bájos ártatlansággal repít minket egy zenés tündérmesébe, amelyben egy fiatal művész testesíti meg őt. Florrie énekesnő, dalszövegíró és dobos, aki saját színes pop zenéjét ajánlotta a kampány kisfilmjéhez. A divatház mindig tudta, hogy ragadja meg egy kor esszenciáját, és a lányok változó vágyait. "Mindig légy önmagad" ez volt Madame Nina Ricci munkásságának alapelve, aki szabadságunkat az abszolút nőiességben határozta meg. A zene, a film és a színház világában mozgó tehetségek inspirálták, akik az adott idő ideálját testesítették meg. A Nez rendezte 'Nina L'Elixir' reklámban Florrie Sunday Girl című száma szól. A rendező olyan előadóknak készített már videó klipeket, mint Lily Allen, Mika és Paulo Nutini. Ehhez a filmhez szabad kezet kapott. A fű rózsaszín, az almák, mint a szentjánosbogarak lebegnek...
Az illat ultra-nőies és lendületes. Csábos ámbrás, fás jegyek, keleties akkorddal. Az üveg fagyos kristály-szerű kontúrja a fiatal, üde bőr érzékiségére emlékeztet.
Nina L’Elixir
Eau de Parfum spray
80ml: 21.900 Ft
50ml: 17.900 Ft
30 ml: 11.900 Ft
Parfümőr: Olivier Cresp
Nesze!N