Nesze!szer

Reggeli Nesze

2024. július 30.

 

emma-watson-prada-paradoxe-virtual-flower-eau-parfum-ad02.jpg

 

Lelke mélyén majdnem minden ember ugyanazokat a kérdéseket teszi fel magának: ügyes vagyok? Büszkévé teszek valakit? Hasznos tagja vagyok a társadalomnak? Jól végzem a munkám? Bőkezű és gondoskodó vagyok? Jó vagyok az ágyban? Akar valaki a barátom lenni? Jó szülő vagyok? Jó ember vagyok? Lelke mélyén mindenki jó akar lenni.

Frederik Backman

kép: Emma Watson - Prada 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7718456791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása