Nesze!szer

És vééégre szép színű lett a hajam!

2015. december 08.

 

 

ghd_haj.jpg

 

 

Ez a post azért született, mert kiraktam egy képet minap arról, milyen elégedett vagyok a hajfestésemmel. És annyi, de annyi barátnőm kérdezte aztán, hogy melyik szalonban jártam, mert tetszik nekik, amit látnak, így úgy gondoltam, számotokra is hasznos lehet. 

Szóval. Az utóbbi egy-két évben a hajam már sok mindent látott, mert sajnos a régi fodrászomhoz már nem tudok menni. Őt és a munkáját is imádtam, mindig a legszuperebb termékekkel dolgozott. Azóta viszont keresem az utam, vagyis helyem - Kovács Ákos után szabadon. Egyszer már azt hittem, megtaláltam a megfelelő fodrászatot, de az első hajmosás után borzalmas lett a hajam. Így nyilván oda nem mentem vissza többet. Bánatos is voltam rendesen...

Most a GL szalonba látogattam el, az első kerületbe. És nagyon, de nagyon nem bántam meg, sőt. Szakértői kezekbe kerültem. Kiderült, hogy a hajamban van egy teljesen más színű sáv festve és közelről nézve annyi árnyalat van benne, hogy csak na. Gondosan átbeszéltük, mit is szeretnénk elérni, mennyire legyen barnás, vöröses, meleg a szín. Kaptam finom kávét, kedves szavakat és már ment is a festés. Közben azt is láttam, hogy az ott dolgozó hölgyek igen ügyesen vágják a hajakat is, tehát nemcsak festésben ügyeset. Nekem most erre nem volt szükségem, csak végre normális árnyalatot akartam. Került bele okosan és ügyesen egy másik szín is a tincseimbe, így lehetett áthidalni azt, hogy gyakorlatilag egy sáv teljesen más színű a rossz fodrászatban történt látogatás okán a hajamban. De a GL Salonban ezt megoldották! Közben befutott egy barátnőm is, akiről nem is tudtam, hogy oda jár. Szóval, szuper volt minden!

Régen voltam már ilyen nagyon elégedett az eredménnyel, mint amikor mosás után megláttam a színt. Aztán jött egy gyors szárítás és már futottam is, mert szokásomhoz híven rohannom kellett.

Összességében azt kell mondjam,ez lesz most az új helyen, ide fogok járni, mert végre megtaláltam azt a profizmust, azokat az anyagokat, a szakértelmet, amit rég elveszítettem... de most újra megtaláltam!

Köszönöm Great Lenghts Salon! 

(A weboldal ITT, egyébként a Tábor utca 5. szám alatt találod őket, az első kerületben!)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr408145656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása