Nesze!szer

Műköröm? Jajjj!

2013. február 06.

brigi műköröm nyitó.jpg



Te is sikítasz, ha a műköröm kifejezést hallod?  Óriási színes szörnyűségeket látsz magad előtt, vagy karmokat?  Miért is van ez így?! Talán mert a hosszú színes feltűnő körmöket mindenki látja, elborzad tőle -  és tudjuk is hogy viselőik nem is szeretnék, ha igazinak tűnne.

Egyik barátom édesapjával beszélgettem minap, 55-60 éves lehet , szóba került - ki mit csinál.Mondtam hogy kéz- és lábápoló vagyok.Ilyenkor az emberek hagynak egy kis hatás szünetet hogy mi is lehet az :) -  kiegészítettem: műkörmös vagyok! A válasz nem meglepő módon hogy oh, akkor én olyan nagy színes karmokat csinálok, hát azzal ő nincs kibékülve! De az ami az én kezemen van na az nagyon szép mindenkinek ilyet kellene hordania :) - tette hozzá a beszélgetőtárs. Akkor én mosolyogtam a nem létező bajszom alatt és elmondtam, ez ugyanúgy műköröm és zseléből van. Egyszerűen csak nem hosszú és többnyire olyanokat készítek, amelyek természetes körömre hasonlítanak nem pedig a tündérboszorkányéra!

brigi műköröm 2.jpg


A hosszú karmokkal sincs gond, aki tudja viselni és magának érzi,azon talán észre sem vesszük. De mivel a természetességtől igen távol áll sokaknak idegen, esetleg taszító a látvány. A szalonomban van egy digitális képkeret. Tettem rá 2 db hosszú hegyes körömről képet, nem volt aki azt mondta volna hogy huu de szép vagy milyen különleges, mindenkiből a te jó ég ez meg mi? - reakciót váltotta ki. Személy szerint 2 éve csináltam az utolsó stiletto körmöt, volt aki azért nem kérte, mert a közértes lánynak is olyan volt. A különbözni vágyás közben rájöttek, hogy ez nem az igazi.  Kevesen tudják azonban, hogy akár a környezetükben is van olyan aki műkörmöt visel, de nem feltűnő, hiszen természetes hatása van. Ma már a technikák és az anyagok fejlődésének köszönhetően ahhoz, hogy tartós legyen a köröm, nem szükséges nagy mennyiségű alapanyag, ezért ugyan a
sajátunknál vastagabb  de nem fél diónyi nagyságúak a körmök. Az egészen rövid és színes körmöknek kedvez most a divat.(Hurrá!) Téltől függetlenül is választhatunk rikító, élénk akár nyári színeket is.Mivel télen a ruhákban kevésbé választunk bátran élénk színeket, passzolni fog az alapvetően  ilyenkor némileg sötétebb öltözetünkhöz a vidám piros, lila, vagy akár egy pink. Dobjuk fel a napunkat!
(Brigi oldala ITT, ha szép körmökre vágynátok!)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr415062213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszter5 2013.02.06. 13:29:29

Hú de igaz! Iszonyodom a "műkarmoktól"!
De ezek itt szépek!
süti beállítások módosítása