A testvérem férjével felvásároltuk az Odontorium Products Inc. nevű fogászati rendelőt 1981-ben. Aztán üzletet közöttünk egy vegyésszel, akinek a segítségével fogászati alapanyagokból létrehoztunk egy olyan kémiai formulát, ami a köröm iparban remekül megállja a helyét. Addigra már elterjedtek a szépségszalonok Los Angelesben, így ezzel az anyaggal
szalonról-szalonra jártam és mindenkinek hagytam ott egy mintát. Két hét múlva visszamentem és mint kiderült, imádták az új formulát. Azt kérdezték, hogy „Hol tudunk ehhez hozzájutni?”. Ezután sorra jelentettük meg az új termékeket és egyre csak nőtt az üzlet.
’89-ben arra gondoltunk, hogy kell egy márka. Azt akartuk csinálni, amit a Starbucks. A tizenkilenc éves lányom imád kávézni. Mindig azt hallom, hogy „megyünk a Starbucksba”. Az ő korosztályának egyet jelent a kávé, a Starbuck fogalmával. Mint, a zsebkendő és Kleenex kapcsolata. Ezt akartuk mi is.
- Így olyan egyszerűen hangzik egy óriási világsiker!
Akkoriban még nem volt semmiféle elképzelés, ami szerint haladtunk volna az OPI-val. Számoztuk a körömlakkokat, mint például Red Nr 27 stb. Aztán megújítottuk a koncepciót. Új színek, fantázianevek, kollekciók kialakítása. Márkát adtunk a termékeknek és ez megváltoztatta a körömlakk ipart. Itt indult be igazán a szekér. Nemzetközileg is sikeresek lettünk és lám, ma már itt tartunk. Húsz évvel ezelőtt sose gondoltuk volna, hogy ilyen nagy népszerűségnek örvend majd az OPI. De keményen dolgoztunk, minden ötletet felhasználtunk, minden lehetőséget megragadtunk.
(Hogy néhány kollaborációt ismertessünk: Ford Mustang, Alice in Wonderland (2009),
[2] Dell (2009),
[3] Shrek (2010), Burlesque (2010), Katy Perry (2011), Serena (2011), Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011), Miss Universe (2011),
Muppets (2011), Nikki Minaj (2012), The Amazing Spiderman (2012), Minnie Mouse (2012) & James Bond (2012). - ugye már érzitek, mekkora hatalom lett az OPI?)!
- Gyerekként mi volt az álmod?
- Mindig is érdekelt a divat. Mindenképpen ezzel akartam foglalkozni. Esetleg divattervezőként, amiről akkoriban még alig hallottak… A színek valósággal elkápráztattak. Színesre festegettem a kavicsokat. Jó szemem van az árnyalatokhoz, olyan dolgokat észreveszek, amit más nem biztos.
- Amennyiben választanod kéne egy színt, amit életed végéig viselned kéne a körmödön, mi lenne az?
- Talán az I'm Not Really A Waitress, amit tizenkét éve csináltam. Ez a metálos piros szín minden díjat megnyert Amerikában annak idején (Best Nail Polish Award). Időtlen és kortalan színként jellemezném. Akárki, akármikor viselheti a körmein.
- Mi tartasz a legfontosabbnak a manikűröztetés szempontjából?
- Manapság ha nincs kifestve a körmöd, akkor szinte befejezetlen a megjelenésed. De ugyanilyen fontos, hogy ápoltak legyenek a kezeid. Semmi sem csúnyább annál, amikor ki van száradva a körömágyad. Mindig kend be fedőlakkal, akkor is, ha minden másnap újralakkozod a körmeidet. Annyit gépelünk manapság, hogy kell a tartósság. Foglalkozni kell a manikűrözéssel, mert sajnos ez nem olyan, hogy kifested és egy hét múlva ugyanúgy néz ki.
Hosszú vagy rövid körmök?
- Rövid körmök. Egyrészt, minden szín jobban néz ki rajta. Sikkesebb. A hosszú körmök jól mutatnak a kifutón vagy egy vagány énekesnőn, de nem a modern nőn, aki dolgozik és családja van. Az edzőteremben is praktikusabb. (Erre a néhány mondatra felhívnánk minden karmot viselő nő figyelmét!)
- Melyik a kedvenc OPI körömlakk kollekciód?
Azt hiszem, hogy mindegyikben megtaláltam a hozzám illő színt. A La Collection De France kollekcióból a You Don't Know Jacques, a Russian Collectionből a Russian Navy vagy a Swiss Collectionből a Lucerne-tainly Look Marvelous. Mindegyikben megtalálhatod a magad színét.
- Volt olyan megjelent kollekció, aminél kétségeid voltak afelől, hogy az népszerű lesz?
- Eléggé optimista alkat vagyok, úgyhogy akármit befejezek, ahhoz úgy állok hozzá, hogy az márpedig sikeres lesz. Nagyon pozitív a hozzáállásom, mind a magánéletben, mind a karrierben.
Nesze!Dia
(Suzi okkal nevezhető a körmök First Ladyjének, amire mi magyarok pláne büszkék lehetünk. Köszönjük a Cotynak, hogy az interjú elkészülhetett. És ígérjük, nem növesztünk hosszú karmokat!)