Nesze!szer

Kreatív és értelmes ajándék karácsonyra?

2022. december 15.

 

 

meseterkep_box.jpg

 

Néhány évvel ezelőtt (nem tudom, mikor, a pandémia óta hadilábon állok a dátumokkal), a gyerekek voltak egy MeseTérKép foglalkozáson az egyik Pagonyban. Nagyon, de nagyon jól érezték magukat, értelmes foglalkozás volt, könyvekkel, kreativitással és én is örültem, hogy nem valami agyatlan gépes izét játszanak, bár nem igazán szoktak. Szeretem az ilyen dolgokat és kész. Azóta feltétlen hívei vagyunk a Mesetérképes csajoknak, dolgoknak és most kijöttek egy boxos megoldással, ami szerintem elég jó ajándék lehet karácsonyra. Mondom is, milyenek vannak:

Csupaszín Box (2-4 éves korig)
Kis Kertész Box (3-5 éves korig)
Királylányos Box (5-7 éves korig)
Tengeri Kaland Box (5-7 éves korig)
Galaxis Box (7-10 éves korig)
Mesebeli lények Box (7-10 éves korig)
galaxis_box.jpg
Nekünk Galaxis Boxunk lett, illetve Rozinak. Az egész úgy kezdődött, hogy már egy őt megszólító levél lapult a dobozban. Egy mesekönyv és a dolgok elkészítéséhez minden, de minden, ami szükséges. Ez szerintem csodálatos, mert a lányok még arra is gondoltak, hogy ne fessen össze mindent a gyerek és ehhez is küldtek papírt alátétnek. A történetet elolvasva tudtuk meg, merre is megy a kaland. Fény Sebestyén kóborlásaival kezdtük, ez volt az alapsztori és azóta készülnek a mindenféle kellékek, minden este egy kis valami. Nem tartunk még a végén, de már halad a csemete rendesen. Én meg örülök, hogy van elfoglaltsága és nem engem nyúz egy percenként, ráadásul valahol ez közös kaland is nekünk a galaxisban. Szépen kivitelezett minden, nagyon jó a design, a komplett pakk, ahogy össze van rakva. Csak ajánlani tudom nektek, ha színvonalas és építő valamit szeretnétek ajándékba adni és nem mindenféle sípolós műanyag vackot, hanem olyat ami a gyereket is építi. Mesés, tényleg!

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8417999652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása