Nesze!szer

Reggeli Nesze

2022. szeptember 29.

 

 

 

 

 

 

ma_magamat_valasztom.jpg
Ma magamat választom...
Ma magamat választom, mindenek felett és mindenki felett.
Ma azt választom, hogy az én prioritásom lesz.
Ma a gyógyulást választom, hogy békében legyek önmagammal.
Ma azt választom, hogy nem generálok több szenvedést másokon keresztül, akik csak tükrök, amelyek visszatükrözik azt,
amit nem akarok elfogadni magamban.
Ma úgy döntök, hogy tudatosan lemondok minden olyan helyzetről,
amelynek eredménye kisebb vagy nagyobb mértékű fájdalom vagy szenvedés.
Ma a béke és harmónia állapotát választom minden és mindenki fölött.
Ma a szeretet vibrálását választom, ami az én esszenciám.
Ma az önszeretetemet választom mindenek felett.
MA MAGAMAT VÁLASZTOM.
Itt és most magamat választom, nem önzésből...
De a szeretetért.
Mert ha nem magamat választom, nem lehetek hasznos senki másnak.
Mert ha nem vagyok jól, nem tudok segíteni senkinek.
Mert ha nem gondoskodom magamról és nem szeretem magam, senki más nem lesz képes ezt megtenni helyettem.
Mert ha nem a szeretetben rezegek, akkor a félelem lesz az, ami dominál bennem, és az lesz az, ami másokat is "megfertőz".
Úgy döntök, hogy teljes mértékben a szeretet frekvenciájában rezegek, szeretet leszek és szeretetet terjesztek mindenkinek,
aki közel áll hozzám és mindannak, ami körülvesz,
de szem előtt tartva... hogy én vagyok az elsőbbségem!
Arturo Cardernas

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr817941912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása