Nesze!szer

Kipróbáltam a Royal Clinics új bőrszépítő kezelését! Nucleofill, helló!

2022. augusztus 05.

 

 

 

20220708_105306_1.jpg

 

Nincs új a nap alatt? Na, ez a mondás az, amely az orvos-esztétikai iparágban egyáltalán nem igaz, sőt. Tudom, sőt ismerem, mennyi újdonságot mutatnak be a külföldi konferenciákon  és mindig lesem, melyiket hozzák be hozzánk. 

Jelentem, meg is érkezett egy olyan eljárás, amely természetesen segít abban, hogy szebb legyen a bőrünk, az arcképünk és ne másra hasonlítsunk,  csak saját magunk legújabb és legjobb formáját hozzuk. (Tudjátok, mindig kiborulok a pufira feltöltött fejektől...D)
Ez az újdonság Nucleofill kezelés. Nyilván rögtön meg is kerestem, hol próbálhatom ki és hol tudhatok erről meg mindent töviről-hegyire..  A Royal Clinics lett a megoldásom.
Mitől is más ez a kezelés, mint a többi? Ez nem egy töltőanyag, szögezném le először. Hanem egy polinukleoitid gél, amely sejtszinten hat.  A sejteket stimulálja aktívabb működésre, olyan mint egy edző, nem hoz be idegent a pályára, hanem magukat a játékosokat mozgatja meg. A saját sejtjeink jönnek akcióba, szóval nem leszünk mások tőle, önnön magunk maradunk.
Maga az anyag rögtön hidratál, de olyan 2 napon belül már fel is veszi a munkát, kötődni kezd a receptorokhoz, ezáltal jön létre a lifting hatás és növekszik a hidratáltság  az arcunkban, nyakunkon vagy akár a hajas fejbőrben is. Igen, jól olvastad, ez a Nucleofill ilyet is tud. (Itt halkan jegyzem meg, aki úgy érzi gyengül a hajhagymája, 
siessen kipróbálni ezt, de ne szaladjunk ennyire előre!)
img_20220805_082209_606_1.jpg
Mit is ad nekünk ez a kezelés?
Szuper énidőt természetesen, a tűszúrások ugye egyáltalán nem fájnak és annyira kellemesen érzi magát az ember, hogy csak na.
Maga a kezelés hidratál, de ezt már említettem. Ráadásul ugye belülről és ezt a hatóanyag bevitele után rögtön látod, ha belenézel a tükörbe.Jön a biostimuáció, tehát a bejuttatott hialuronsav jobban megköti a vizet
Szabadgyököket köt meg és új életre kelti a sejteket.  Ez pedig így együtt bio-restrukturálás, mondhatnám azt is, hogy rekonstruálás, magyarán magunkat rekontstruáljuk kicsit a kezelés által.
nucleofill_maga.jpg
4 féle Nucleofill létezik. Én a strongot kaptam, de létezik a médium is. Ez a fakóbb bőrre van, vagy homlok, nyak és dekoltázs kezelésre. Nem kell megijedni, nem durva, csak jobban segít a természetesen egészséges külsőhöz.
 Létezik még a Nucleofill Eye, érthető módon a szem köré adják és igen jó hatással bír, mert még a szempillavonalhoz is hatóanyagot tudnak juttatni be vele. És most jön a Nucleofill Hair, szerintem ez sokatoknak lehet megoldás, ahol már érezni a hajritkulást, hajhullást. (Én is sajnálom, hogy korábban nem volt még itthon, rohantam volna érte!)
Mindig 4 alkalmat javasolnak, az alkalmak között 2-2 hét teljen el. Érzéstelenítéssel kezdődik, persze felmérik a bőröd állapotát és utána a doktornő berajzolja, hová is fog szúrni. Nem egy nagy "vaszisz", mondaná rá a művelt német, én szisszenés nélkül bírtam, pedig nem vagyok egy fakír, de tényleg nem fájdalmas. A bőröm viszont láthatóan megújult már néhány perc alatt és beindult a folyamat.
Azoknak ajánlom és dr. Mészáros Anikó doktornő is, akik nem másféle arcot szeretnének, nem átalakulni vágynak, csak szépülni önmagukhoz képest. Belülről hidratál, frissíti fel a bőrt és kelti életre. Nem leszel más, csak önmagad ragyogóbb verziója. Én az első kezelés után úgy éreztem, a lelkem is kapott ezáltal, olyan jó érzés volt, hogy törődtem magammal, a doktornővel pedig nagyon jót beszélgettünk.
Nyilván ebben benne van az is, hogy a Royal Clinics szakértelme és az ott dolgozók profizmusa, kedvessége levesz a lábamról. Ha pedig a végeredmény egy szebb, élettel telibb bőr, akkor nyilván újra megyek majd még. Szuper ez a kezelés csak ajánlani  tudom (nézd meg ITT), konkrétan nyakra és főre is, no meg hajra! Hajrá szépülni vágyók! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4317901263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása