Nesze!szer

Simba és Hófehérke az otthonunkban, irtó menő!

2022. augusztus 01.

 

rozi_nagy_kep_disney.jpg

 

Renitens egy anyuka vagyok. Néha úgy pakolom el a dolgokat, hogy az alkatrészei újra és újra fura helyeken bukkannak fel. Ebben mondjuk a gyermekem is elég erős. Óriás kedvenceink vannak itthon, már játékok terén, de nem mindig találunk meg mindent hozzá. Korábban volt már Disney hangoskönyvünk, totál beleszeretés volt, aztán valahol a feledés homályával eltűnt itthon a cucc. De most láttam, hogy újra lehet vanni és hát Rozi is látta. 

rozi_disney_2.jpg

 

Hát én kérem szépen, a Disney hangoskönyveket úgy, ahogy voltam, én megrendeltem. Nem azt az időszakot éljük, amikor úgy lehet csinálni, hogy kihagyunk élményeket. És ezt a lányom nagyon szerette volna. Ráadásul vége az összes tábornak, így itthon dekkolás van, ami azért idegtépő tud lenni, mindegy is, ráhangoljuk magunkat az őszi-téli időszakra....D És boldogság van kérem szépen. Megkérkezett hozzánk a Hófehérke és az Oroszlánkirály mese is. Annyira menő! Van egy kis kártya, amit beleteszel a hanglejátszóba, rárakod a figurát a lejátszó tetejére, hangot adsz rá és már indulhat is a mese party! Az olvasás elején járó gyerekek szüleinek különösen ajánlom, nekem igen jól jön, mert most volt másodikos a leányzó. Így közben látja- olvassa is, hogy mi azt, amit a néni mesél. Az egész sorozat rendelése esetén elég jó ajándékok is vannak hozzá (ITT nézd meg), bögrétől a tartóig mindenféle. 

 

A Varázslatos Hangoskönyvek gyűjtemény klasszikus Disney haverokkal folytatódik majd, Pán Péter, Pinokkió és a Toy Story vagy Némó is jön. Na jó, meg az én kedvencem: Dumbó. Gyűjtsétek össze az összeset... és rakjátok el úgy, hogy meg is találjátok, ne úgy, mint én. (Szűz napúak előnyben!...D) Ja, és ezek csak a DeAgostininál kaphatóak!

 

hofeherke2.jpg

 

Amennyiben 2022. 08. 30- ig, megrendeled ezt a fantasztikus sorozatot a weboldalról ITT az alábbi kód: disney (ezt írd be!) segítségével, az előfizetői ajándékok mellett még egy 101 kiskutyás uzsonnás- dobozt is küldenek neked! A prémium előfizetőre pedig további értékes ajándékok várnak! Nálunk nagy az öröm és azóta is újra és újra meghallgatja, olvassa a mesét a ded... én meg olykor szusszanok egyet és akár két mélre is tudok válaszolni. Ja és a Dumbót már nagyon várom... oké, meg a Szépség és szörnyeteget is, az olyan tanulságos! Mesés napokat nektek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3517895315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása