Nesze!szer

Reggeli Nesze

2022. április 05.

 

 

elhittem_virag.jpg

Elhittem, hogy nem vagyok elég, hogy másokhoz képest mindig csak kevesebb lehetek,
hogy önmagamban nem vagyok értékes,
hogy jó szó helyett, én csak kritikát remélhetek.
Annyit hallgattam,
hogy én nem értek semmihez,
hogy az én érzéseim helytelenek,
hogy az én gondolataim butaságok,
hogy másnak kellene lennem,
hogy a lényem ebben a formában kevésbé szerethető,
Hogy magam is elfelejtettem,
nincs olyan, hogy tökéletes,
hogy aki ilyeneket mond, az épp magával nincs rendben.
Elfelejtettem, hogy aki bánt, az nem szeret
és, hogy nem kell nekem megfelelnem mindenkinek és nem kell a kedvére tennem senkinek.
Most tanulom szeretni a lépteimet,
összeforrasztani a sebeimet,
magamhoz ölelni gyermeki énemet,mert neki tudnia kell, hogy vele minden rendben, csak nem szabad  mindenkinek elhinnie mindent.
Tanulom szeretni magamat és közben igyekszem nem bántani másokat, mert ha valaki, hát én tudom, milyen az,
mikor a lelkedbe taposnak.
Horváth Szilvia

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3517796667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása